![]() |
| | #1 |
| Senior Member Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Friesland Leeftijd: 19
Karma Power: 9 | Creatine/Weight Gainer Dag mensen, Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik ook creatine en/of weight gainer zal gebruiken. Maar ik zou graag eens wat ervaringen van anderen hiervan aanhoren. Zelf weet ik wel wat het is maar ben nieuwsgierig na de ervaringen die jullie ermee hebben gehad... Alvast bedankt! |
| | |
| | #2 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | ik eet allen proteine bars en drink proteine shakes train anders natuurlijk |
| | |
| | #3 |
Karma Power: 9 | |
| | |
| | #4 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
Karma Power: 21 | Zelf heb ik nog geen verschil gemerkt met het gebruik van creatine. Een weight gainer werkt wel goed voor mij.
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |
| | #5 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | Ja is allebei goed te doen hoor. Uiteraard moet je voeding gewoon goed zijn. Dan zal je er het beste uit kunnen halen. De weightgainer is aanvullen op je voeding en dus goed voor je, en ik merk het wel.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #6 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | weightgainer zitten veel suikers in dus je zal wel vet op gaan bouwen ...als het is voor massa aan te bouwen dan zou je beter voor dit gaan XXL no nonsense nutrition en een creatine product werkt bij iedereen anders maar dan lijken mij de kre-alkelyn wel iets
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #7 | ||
Karma Power: 9 | Citaat:
Citaat:
Ik zal het zeker overwegen om het te proberen. Misschien even off-topic: Ik bestel mijn spul altijd op PerfectBody.nl, en heb gezien dat die XXL no nonsense nutrition niet wordt verkocht - dus heeft iemand ervaring met Perfect Mass Gainer van PerfectBody.nl? Product omschrijving Perfect Mass Gainer PerfectBody.nl Perfect Mass Gainer voor meer energie en spiermassa! Koolhydraten vormen de meest efficiente energiebron van het lichaam. Door de uitgekiende balans tussen enkel- en meervoudige koolhydraten en zetmeel raakt de stofwisseling niet overbelast en krijgt het lichaam alle energie die het nodig heeft. Perfect Mass Gainer bevat weinig tot geen vet of lege calorieën afkomstig van suikers en ook geen nutteloze vulstoffen. Het is een perfect product voor iemand die moeilijk in gewicht aankomt of extra voeding en energie nodig heeft tijdens de training. NIEUW: Folieverpakking! PerfectBody.nl wil u dit product nog voordeliger leveren zonder de kwaliteit te verminderen. Daarom is er nu ook een folieverpakking. Heeft u zelf een pot of een andere sluitbare verpakking (tupperware) dan kunt u kiezen voor een voordelige folieverpakking! | ||
| | |
| | #8 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | gewoon even die twee met elkaar vergelijken wat er precies inzit maar ik bestel alles bij xxl en ook heel belangrijk de prijs he zet eens een link naar die weightgainer
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #9 | |
Karma Power: 9 | Citaat:
Maar ik kan je wel vertellen dat het € 33,- is. En de samenstelling ziet er als volgt uit (zo van de website): Voedingswaarde: Per 100 gram Calorieën 365 Kcal Energiewaarde 1527 kJ Koolhydraten min. 70,0 gram Eiwit (op droge stof basis) min. 20,0 gram Vocht max. 5,0 gram Vet max. 1,0 gram Samenstelling: Per 100 gram Calcium 0,45 gram Fosfor 0,34 gram Natrium 0,17 gram Kalium 0,47 gram Vitamine B2 0,06 mg Vitamine B12 1,01 mg Extra informatie: Aminozuursamenstelling per 30 gram Perfect Mass Gainer L-Glutaminezuur 1230 mg L-Proline 600 mg L-Leucine * ** 580 mg L-Asparagine 490 mg L-Lysine 460 mg L-Valine * ** 350 mg L-Threonine * 320 mg L-Serine 310 mg L-Isoleucine * ** 300 mg L-Fenylalanine * 260 mg L-Tyrosine 240 mg L-Alanine 230 mg L-Arginine 200 mg L-Cysteine 150 mg L-Methionine * 150 mg L-Histidine * 150 mg Glycine 120 mg L-Tryptophaan * 80 mg * Essentiële aminozuren ** Branched Chain Amino Acids Gebruik en dosering: Neem als aanvulling op uw dagelijkse voeding 30 gram (3 volle eetlepels) Perfect Mass Gainer met 300 ml water of melk. Perfect Mass Gainer laat zich eenvoudig vermengen met water, melk of yoghurt. Voor gewichtstoename: Neem meerdere malen per dag een dosering van 30 gram. Neem deze in de ochtend, middag (tussen de lunch en avondeten of een uur voor de training) en voor het slapen gaan. Hierdoor krijgt het lichaam veel extra voeding binnen waardoor u sneller in gewicht zal aankomen en de spieren optimaal kan opbouwen. Ingrediënten: Malto dextrine, Dextrose, Whey eiwit, Caseinaat eiwit, Calcium, Fosfor, Natrium, Lactoserum, Tarwe zetmeel agglomoraat, Gegelatineerde rijstzetmeel, Aroma, Kleurstof (ß Caroteen), Aspartaam (bevat een bron van Fenylalanine), Druivensuikers, Fruitsuikers. Bijwerkingen: Voor zover bekend geen bijwerkingen bekend. Heeft u last van een droge mond na inname, gebruik dan meer melk of water bij het mixen. Combinaties met andere preparaten: Goed te combineren met andere voedingssupplementen. Geschikt voor personen: - gewichtstoename - extra energie - opbouwen van spieren --- Natuurlijk kun je ook misschien even kijken op PerfectBody.nl en dan te zoeken op product: Weight Gainers; en dan de Perfect Mass Gainer van PerfectBody zelf. Het schijnt de zelfde kwaliteit/hoeveelheids verhouding te hebben, alleen de prijs is anders. | |
| | |
| | #10 | |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007
Karma Power: 13 | Citaat:
Het beste drink je zuiver water en eet je 1 volledig stuk fruit. Goede keuzes aan fruit zijn onder andere: 1. Kiwi 2. Bessen: bosbessen, aardbeien 3. Sinaasappelen 4. Pruimen 5. Kersen Deze fruitsoorten zijn allen rijk aan vitaminen, mineralen enz, terwijl ze weinig calorieën bevatten en laag scoren op de glycemische index (het verteerd langzaam) , waardoor ze ideaal zijn indien je op je gewicht let en je suikerspiegel onder controle wil houden. | |
| | |
| | #11 |
Karma Power: 9 | Oh, oh. Dat is zeker nuttige informatie, bedankt! |
| | |
| | #12 | |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | Citaat:
dank u Lukie | |
| | |
| | #13 |