DutchFitness.com Forum  

Ga Terug   DutchFitness.com Forum > Fitness en Gezondheid > Supplementen

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties
Oud 11-10-2007, 20:02   #1
Senior Member

Leeftijd: 19
Karma Power: 9 Kartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to behold
Creatine/Weight Gainer

Dag mensen,

Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik ook creatine en/of weight gainer zal gebruiken. Maar ik zou graag eens wat ervaringen van anderen hiervan aanhoren.
Zelf weet ik wel wat het is maar ben nieuwsgierig na de ervaringen die jullie ermee hebben gehad...

Alvast bedankt!
Kartoffelz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-10-2007, 20:06   #2
Senior Member

Karma Power: 19 Lukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant future
ik eet allen proteine bars en drink proteine shakes
train anders natuurlijk
Lukie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-10-2007, 20:11   #3
Senior Member

Karma Power: 9 Kartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to behold
Citaat:
Origineel gepost door Lukie Bekijk Post
ik eet allen proteine bars en drink proteine shakes
train anders natuurlijk
Wat bedoel je met "train anders natuurlijk". Niet voor de massa?
Oud 11-10-2007, 21:17   #4
Senior Member

Tjer's Avatar

Karma Power: 21 Tjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant future
Zelf heb ik nog geen verschil gemerkt met het gebruik van creatine.
Een weight gainer werkt wel goed voor mij.
Oud 11-10-2007, 21:39   #5
Senior Member

*Zippie*'s Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 22 *Zippie* has a brilliant future*Zippie* has a brilliant future*Zippie* has a brilliant future*Zippie* has a brilliant future*Zippie* has a brilliant future*Zippie* has a brilliant future*Zippie* has a brilliant future*Zippie* has a brilliant future*Zippie* has a brilliant future*Zippie* has a brilliant future*Zippie* has a brilliant future
Ja is allebei goed te doen hoor.

Uiteraard moet je voeding gewoon goed zijn.
Dan zal je er het beste uit kunnen halen.
De weightgainer is aanvullen op je voeding en dus goed voor je, en ik merk het wel.

eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym.
*Zippie* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-11-2007, 09:57   #6
Super Moderator

jacky den bels's Avatar

Leeftijd: 42
Karma Power: 25 jacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant future
weightgainer zitten veel suikers in dus je zal wel vet op gaan bouwen ...als het is voor massa aan te bouwen dan zou je beter voor dit gaan XXL no nonsense nutrition
en een creatine product werkt bij iedereen anders maar dan lijken mij de kre-alkelyn wel iets

Jacky den mod

Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-11-2007, 10:26   #7
Senior Member

Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* Bekijk Post
Ja is allebei goed te doen hoor.

Uiteraard moet je voeding gewoon goed zijn.
Dan zal je er het beste uit kunnen halen.
De weightgainer is aanvullen op je voeding en dus goed voor je, en ik merk het wel.
Opzich bestaat mijn voedingspatroon wel uit een gezond patroon. Ik vermijd nu alle snacks en eet met opzet veel fruit.

Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels Bekijk Post
weightgainer zitten veel suikers in dus je zal wel vet op gaan bouwen ...als het is voor massa aan te bouwen dan zou je beter voor dit gaan XXL no nonsense nutrition
en een creatine product werkt bij iedereen anders maar dan lijken mij de kre-alkelyn wel iets
Oké. Bedankt man!
Ik zal het zeker overwegen om het te proberen.

Misschien even off-topic:

Ik bestel mijn spul altijd op PerfectBody.nl, en heb gezien dat die XXL no nonsense nutrition niet wordt verkocht - dus heeft iemand ervaring met Perfect Mass Gainer van PerfectBody.nl?

Product omschrijving
Perfect Mass Gainer
PerfectBody.nl

Perfect Mass Gainer voor meer energie en spiermassa!
Koolhydraten vormen de meest efficiente energiebron van het lichaam. Door de uitgekiende balans tussen enkel- en meervoudige koolhydraten en zetmeel raakt de stofwisseling niet overbelast en krijgt het lichaam alle energie die het nodig heeft.

Perfect Mass Gainer bevat weinig tot geen vet of lege calorieën afkomstig van suikers en ook geen nutteloze vulstoffen. Het is een perfect product voor iemand die moeilijk in gewicht aankomt of extra voeding en energie nodig heeft tijdens de training.

NIEUW: Folieverpakking!
PerfectBody.nl wil u dit product nog voordeliger leveren zonder de kwaliteit te verminderen. Daarom is er nu ook een folieverpakking. Heeft u zelf een pot of een andere sluitbare verpakking (tupperware) dan kunt u kiezen voor een voordelige folieverpakking!
Oud 11-11-2007, 11:10   #8
Super Moderator

jacky den bels's Avatar

Leeftijd: 42
Karma Power: 25 jacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant futurejacky den bels has a brilliant future
gewoon even die twee met elkaar vergelijken wat er precies inzit maar ik bestel alles bij xxl en ook heel belangrijk de prijs he
zet eens een link naar die weightgainer

Jacky den mod

Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-11-2007, 11:18   #9
Senior Member

Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels Bekijk Post
gewoon even die twee met elkaar vergelijken wat er precies inzit maar ik bestel alles bij xxl en ook heel belangrijk de prijs he
zet eens een link naar die weightgainer
Die website maakt gebruik van frames, dus ik kan geen directe links pakken.
Maar ik kan je wel vertellen dat het € 33,- is.

En de samenstelling ziet er als volgt uit (zo van de website):

Voedingswaarde:
Per 100 gram
Calorieën 365 Kcal
Energiewaarde 1527 kJ
Koolhydraten min. 70,0 gram
Eiwit (op droge stof basis) min. 20,0 gram
Vocht max. 5,0 gram
Vet max. 1,0 gram

Samenstelling:
Per 100 gram
Calcium 0,45 gram
Fosfor 0,34 gram
Natrium 0,17 gram
Kalium 0,47 gram
Vitamine B2 0,06 mg
Vitamine B12 1,01 mg

Extra informatie:
Aminozuursamenstelling per 30 gram Perfect Mass Gainer
L-Glutaminezuur 1230 mg
L-Proline 600 mg
L-Leucine * ** 580 mg
L-Asparagine 490 mg
L-Lysine 460 mg
L-Valine * ** 350 mg
L-Threonine * 320 mg
L-Serine 310 mg
L-Isoleucine * ** 300 mg
L-Fenylalanine * 260 mg
L-Tyrosine 240 mg
L-Alanine 230 mg
L-Arginine 200 mg
L-Cysteine 150 mg
L-Methionine * 150 mg
L-Histidine * 150 mg
Glycine 120 mg
L-Tryptophaan * 80 mg
* Essentiële aminozuren
** Branched Chain Amino Acids

Gebruik en dosering:
Neem als aanvulling op uw dagelijkse voeding 30 gram (3 volle eetlepels) Perfect Mass Gainer met 300 ml water of melk. Perfect Mass Gainer laat zich eenvoudig vermengen met water, melk of yoghurt.

Voor gewichtstoename:
Neem meerdere malen per dag een dosering van 30 gram. Neem deze in de ochtend, middag (tussen de lunch en avondeten of een uur voor de training) en voor het slapen gaan. Hierdoor krijgt het lichaam veel extra voeding binnen waardoor u sneller in gewicht zal aankomen en de spieren optimaal kan opbouwen.

Ingrediënten:
Malto dextrine, Dextrose, Whey eiwit, Caseinaat eiwit, Calcium, Fosfor, Natrium, Lactoserum, Tarwe zetmeel agglomoraat, Gegelatineerde rijstzetmeel, Aroma, Kleurstof (ß Caroteen), Aspartaam (bevat een bron van Fenylalanine), Druivensuikers, Fruitsuikers.

Bijwerkingen:
Voor zover bekend geen bijwerkingen bekend. Heeft u last van een droge mond na inname, gebruik dan meer melk of water bij het mixen.

Combinaties met andere preparaten:
Goed te combineren met andere voedingssupplementen.

Geschikt voor personen:
- gewichtstoename
- extra energie
- opbouwen van spieren

---

Natuurlijk kun je ook misschien even kijken op PerfectBody.nl en dan te zoeken op product: Weight Gainers; en dan de Perfect Mass Gainer van PerfectBody zelf.
Het schijnt de zelfde kwaliteit/hoeveelheids verhouding te hebben, alleen de prijs is anders.
Oud 11-11-2007, 12:52   #10
Senior Member

Jopske's Avatar

Karma Power: 13 Jopske has much to be proud ofJopske has much to be proud ofJopske has much to be proud ofJopske has much to be proud ofJopske has much to be proud ofJopske has much to be proud ofJopske has much to be proud ofJopske has much to be proud of
Citaat:
Origineel gepost door Kartoffelz Bekijk Post
Opzich bestaat mijn voedingspatroon wel uit een gezond patroon. Ik vermijd nu alle snacks en eet met opzet veel fruit.
In fruit zitten ook suiker. Er zitten natuurlijke suikers in fruit: deze gedragen zich in je lichaam op dezelfde manier als kristalsuiker, rietsuiker of een andere suiker of siroop. Dit wil dus zeggen dat hoe meer je van deze suikers eet, je meer vet aanmaakt.

Het beste drink je zuiver water en eet je 1 volledig stuk fruit. Goede keuzes aan fruit zijn onder andere:

1. Kiwi
2. Bessen: bosbessen, aardbeien
3. Sinaasappelen
4. Pruimen
5. Kersen

Deze fruitsoorten zijn allen rijk aan vitaminen, mineralen enz, terwijl ze weinig calorieën bevatten en laag scoren op de glycemische index (het verteerd langzaam) , waardoor ze ideaal zijn indien je op je gewicht let en je suikerspiegel onder controle wil houden.

Jopske tilt wat op
Jopske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-11-2007, 13:06   #11
Senior Member

Oh, oh. Dat is zeker nuttige informatie, bedankt!
Oud 11-11-2007, 13:50   #12
Senior Member

Karma Power: 19 Lukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant futureLukie has a brilliant future
Smile

Citaat:
Origineel gepost door Jopske Bekijk Post
In fruit zitten ook suiker. Er zitten natuurlijke suikers in fruit: deze gedragen zich in je lichaam op dezelfde manier als kristalsuiker, rietsuiker of een andere suiker of siroop. Dit wil dus zeggen dat hoe meer je van deze suikers eet, je meer vet aanmaakt.

Het beste drink je zuiver water en eet je 1 volledig stuk fruit. Goede keuzes aan fruit zijn onder andere:

1. Kiwi
2. Bessen: bosbessen, aardbeien
3. Sinaasappelen
4. Pruimen
5. Kersen

Deze fruitsoorten zijn allen rijk aan vitaminen, mineralen enz, terwijl ze weinig calorieën bevatten en laag scoren op de glycemische index (het verteerd langzaam) , waardoor ze ideaal zijn indien je op je gewicht let en je suikerspiegel onder controle wil houden.

dank u
Lukie
Oud 11-16-2007, 20:27   #13
Senior Member

Ik moet echt veel schijten van dat spul!
Oud 11-16-2007, 20:34   #14
Senior Member

Question

Citaat:
Origineel gepost door Kartoffelz Bekijk Post
Ik moet echt veel schijten van dat spul!
van welk spul
Oud 11-16-2007, 20:37   #15
Senior Member

Citaat:
Origineel gepost door Lukie Bekijk Post
van welk spul
Van die Weight Gainer...
Antwoord

Onderwerp Opties

Post Regels