Citaat:
Origineel gepost door Kartoffelz Oh, nog een paar vraagjes hoor: - Hoelang kun je dit het beste gebruiken?
- Is het goed om dit te combineren met Creatine?
- Wie van jullie (hebben dit) (ge)bruik(t)en (dit)? (Lastige zin, hé...)
- Wat raden jullie mij nog maar aan om in principe zo snel mogelijk aan te kunnen komen?
Alvast bedankt voor de reacties!  |
ken je in mijn ogen zolang je wil aan komen gebruiken en nemen, het is een soort voeding he, maar ik vind wel dat je normale voeding in orde moet zijn, het is dus extra zeg maar, maar zodra je wilt droogtrainen ofzo als je te vet word, dan zou ik der mee stoppen.
Ik heb het nu ook, omdat ik op de kazerne, een stuk minder de tijd heb om heel de dag te eten ect. heb ik shakes in een flesje bij me zodat ik dat op bepaalde tijden ken nemen.
je ken altijd met creatine combineren, dan zal je zeker beter vooruitgaan.
eten, trainen, slapen

goed je eiwitten binnen krijgen voor spierherstel.
En verander eens af en toe van trainings schema dan helpt ook, telkens je lichaam een andere prikkel geven.
Citaat:
Origineel gepost door forrest Ik mixte altijd met magere lang houdbare melk, maar sinds jacky me meedeelde dat hij het mixt met water ben ik het gaan proberen en ik vind het niet tegenvallen en doe dat nu ook. |
ik doe het ook al een tijd, het neemt sneller op, plus dat in melk ook weer vetten zitten enzo, die ken ik niet gebruiken extra.