![]() |
| | #32 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Holland Leeftijd: 22
Karma Power: 2 | |
| | |
| | #33 |
| Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 0 | paris gym ik bestel bij mijne maat nijns luc alle supplementen maar geen as veel beter koop dan elk andere vraag prijs voor iets en ik geef prijs van maat als het goedkoper is dan moet ik buigen yellow caps 30 euro is da goedkoop |
| | |
| | #34 |
| Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: gorlaeus laboratorium
Karma Power: 8 | |
| | |
| | #35 |
| Junior Member Geregistreerd: Aug 2007 Leeftijd: 22
Karma Power: 0 | Bodyenfitshop.nl... rules |
| | |
| | #36 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 2 | bodystore.nl |
| | |
| | #37 |
| Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 1 | Ik bestel ook bij Power Supplements en bij XXL no nonsense nutrition |
| | |
| | #38 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgium Leeftijd: 29
Karma Power: 4 | momenteel bij www.muscletotaal. nl en SPORTFOOD.NL
__________________ don't dream your life live your dream het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn |
| | |
| | #39 |
| Junior Member Geregistreerd: Sep 2007
Karma Power: 0 | hoi ik koop mijn dingen bij spiermassa goede prijzen en moet keb nooit moeten douane kosten betalen Spiermassa.com - Spiermassa.com |
| | |
| | #40 | |
| Member Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Amsterdam
Karma Power: 0 | Citaat:
ik raad jullie aan niet te bestellen, en meneer ZORIK ben u spiermassa.com (denk het wel namelijk) wij zitten niet te wachten op jou rommel!!! Laatst aangepast door lagerthanlife : 09-15-2007 om 17:55. | |
| | |
| | #41 |
| Member Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Amsterdam
Karma Power: 0 | bodyenfitshop.nl(prima prijzen leuke aanbiedingen) perfectbody.nl(ook weer een prima site waar ik bv maca en zink haal) xxlnutrition.nl(sinds kort weer iets besteld nitrogrea daar blijft het ook bij) nutri-shop.nl(ja ik weet het lange levertijd un klein weekje maar ze hebben wel leuke aanbiedingen zo nu en dan dus wachten is de moeite waard) ik bestel dus bij meerdere sites kijk vergelijk en ga dan pas kopen dit scheelt mij een hoop knaaken bestelde ook vaak in engeland bv 4 potten elite whey 2.5 kilo inc verzend kosten 140 euro nu kan ik ook hier kwaliteits whey kopen voor een leuke prijs, en natuurlijk ebay hier haal ik af en toe kleine bestellingen vandaan wat mij per potje supplementen al meer als de helft scheelt Laatst aangepast door lagerthanlife : 09-15-2007 om 18:18. Reden: aanpassing spelfouten |
| | |
| | #42 |
| Member Geregistreerd: Sep 2007
Karma Power: 2 | Bodylab - Kwaliteit sportvoeding voor de juiste prijs. , goede ervaringen mee. Kwaliteit prijsverhoudings is zeer goed |
| | |
| | #43 | |
| Junior Member Geregistreerd: Sep 2007
Karma Power: 0 | loooooooool Citaat:
looooooool mag ik de resultaten van uw zogezegde screening zien aub? looooool sorry maar ons bestelnummer zit al over 14173 dus ik denk niet dat wij zooo slecht zjin, anders hadden wij al niet zoveel bestellingen binnen beste meneer de zeveraar en ja ik ben een van admins van spiermassa.com ik weet dat u dit post uit puur jaloerzie omdat u er geen zelf kunt, dat soort psychologen ken ik want ik heb een opleiding gehad daarvoor die uit puur afgunst zulke zevers zetten zoals ik u al vraag, ik ga u over de 1000 euro betalen cash, als u mij uw screening resultaten doorzendt en ze hier post, als u dat niet kunt, dan mogt u uwzelf uitschrijven van dit site want dan gaat iedereen jou kennen looooooooool dat u puur afgunst dingen ier zit te zeveren anyway kga mijn tijd niet meer verliezen op een dommerik zoals de uwe als jji geen resultaten hebt, schrijf u uit dan , anders kom uw 1000 euro maar halen, alvast bedankt voor uw interesse (puur afgunst) en tot binnenkort hoop ik (om u de geveldige jackpot van 1000 euro persoonlijk af te handelen) anders tot nooit meer é want moest ik in jou plek zijn, ging ik niet durven om ooit nog eens op dit site een kijkje te nemen doei dumby | |
| | |
| | #44 | |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | kijk zorik het zou goed kunnen dat jullie netjes leveren en op tijd en goede kwaliteit ;dat weet ik niet want ken jullie niet ;maar het is niet netjes dat je je hier een member maakt en dit Citaat:
en open anders gewoon een nieuw topic over je bedrijfje of neem even contact op met de admin hier voor sponsoring van deze site. Admin zo verdien ik wel een elite membership he
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ Laatst aangepast door jacky den bels : 09-16-2007 om 10:43. | |
| | |
| | #45 | |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 2 | Citaat:
Hou het gewoon normaal. | |
| | |