| | 
09-16-2007, 13:18
| | Junior Member | | Geregistreerd: Sep 2007
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels kijk zorik het zou goed kunnen dat jullie netjes leveren en op tijd en goede kwaliteit ;dat weet ik niet want ken jullie niet ;maar het is niet netjes dat je je hier een member maakt en dit
hier post terwijl je bij dat bedrijf werkt maak dat dan in je eerste post je gewoon kenbaar en blijf daar eerlijk over want zo wek je iig geen goede indruk over je bedrijf.Zet desnoods de url in je handtekening dat maakt me niets uit maar blijf eerlijk over alles.
en open anders gewoon een nieuw topic over je bedrijfje of neem even contact op met de admin hier voor sponsoring van deze site.
Admin zo verdien ik wel een elite membership he    | ik eb al contact opgenomen met Admin
ja ik koop mijn eigen produtcen van mijn eigen dat mag toch,
jij moet kunnen prive en werk apart kunnen houden, dat bricht was uit prive en niet van uit mijn werk é
ik train ook 
dus .....
hoplijk hoor ik snel van de admin  | 
09-16-2007, 13:19
| | Citaat:
Origineel gepost door Gunman Een beetje overdreven!!!
Hou het gewoon normaal. | niet overdreven
ik zal hem/haar 1000 euro betalen als dat het geval is
maar ik denk eerder dat hij nooit meer in dit site ga komen want ja nu is hij ene beetje ontmaskert é 
hij heeft het recht niet om met leugens over mji te schrijven dus ik vind het totaal niet overdreven
en het is normaal, vindt u dat niet? | 
09-16-2007, 13:57
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | Citaat:
Origineel gepost door zorik ik eb al contact opgenomen met Admin
ja ik koop mijn eigen produtcen van mijn eigen dat mag toch,
jij moet kunnen prive en werk apart kunnen houden, dat bricht was uit prive en niet van uit mijn werk é
ik train ook 
dus .....
hoplijk hoor ik snel van de admin  | dat mag zeker en daar heb ik ook niets op tegen dat je je eigen spullen koopt ;
maar zoals ik het zie had je gewoon even moeten vermelden dat je daar werkt was gewoon beter geweest .
even een vraag welk land zit die zaak dan eigenlijk oja een advies ook de gewichten in kilo's aan geven dat omreken ook altijd.
09-16-2007, 16:54
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels dat mag zeker en daar heb ik ook niets op tegen dat je je eigen spullen koopt ;
maar zoals ik het zie had je gewoon even moeten vermelden dat je daar werkt was gewoon beter geweest .
even een vraag welk land zit die zaak dan eigenlijk oja een advies ook de gewichten in kilo's aan geven dat omreken ook altijd. | In USA,
meer dan 15 jaar zijn we een van de grootste winkels in CA met 3 vestegingen
en wij zijn begonen met online te verkopen in Europe sinds paar maanden en het lukt dus .... | 
09-16-2007, 17:38
| | | ja zal zeker wel lukken maar ik geloof dat de prohormonen hier niet allemaal legaal zijn dus daar moet je mee opletten
09-16-2007, 19:27
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels ja zal zeker wel lukken maar ik geloof dat de prohormonen hier niet allemaal legaal zijn dus daar moet je mee opletten | wij hebben al een aantal bestellingen van Jungle Warfares and 4 AD en 1and... opgestuurd naar belgie en nederland zonder problemen
zulke producten zjin legaal 
en als er een product illegal tussen zit, de kans is heel klein dat ze het checken ...
en bij spiermassa.com hoef jij geen douane kosten te betalen zoals u bij andere sites moet | 
09-17-2007, 13:34
|  | Junior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nederland
| | Citaat:
Origineel gepost door zorik looooooool
mag ik de resultaten van uw zogezegde screening zien aub? 
looooool
sorry maar ons bestelnummer zit al over 14173 dus ik denk niet dat wij zooo slecht zjin, anders hadden wij al niet zoveel bestellingen binnen beste meneer de zeveraar 
en ja ik ben een van admins van spiermassa.com ik weet dat u dit post uit puur jaloerzie omdat u er geen zelf kunt, dat soort psychologen ken ik want ik heb een opleiding gehad daarvoor die uit puur afgunst zulke zevers zetten 
zoals ik u al vraag, ik ga u over de 1000 euro betalen cash, als u mij uw screening resultaten doorzendt en ze hier post, als u dat niet kunt, dan mogt u uwzelf uitschrijven van dit site want dan gaat iedereen jou kennen 
looooooooool
dat u puur afgunst dingen ier zit te zeveren
anyway kga mijn tijd niet meer verliezen op een dommerik zoals de uwe
als jji geen resultaten hebt, schrijf u uit dan , anders kom uw 1000 euro maar halen, 
alvast bedankt voor uw interesse (puur afgunst)
en tot binnenkort hoop ik (om u de geveldige jackpot van 1000 euro persoonlijk af te handelen)
anders tot nooit meer é want moest ik in jou plek zijn, ging ik niet durven om ooit nog eens op dit site een kijkje te nemen 
doei dumby | Als je wilt dat mensen je serieus nemen, of wanneer je wilt sponsoren, kun je je beter wat professioneler gedragen.
Het kan altijd voorkomen dat iemand een negatieve ervaring met je bedrijf heeft gehad, of iemand die je gewoon in diskrediet wilt brengen, maar ga dan niet zo reageren want nu maak je het alleen maar erger!
Trouwens, Citaat: |
Welcome to Spiermassa.com where Qualtiy matters!
|
Laatst aangepast door Fitness Seller : 09-17-2007 om 13:37.
| 
09-17-2007, 16:54
| | Citaat:
Origineel gepost door Fitness Seller Als je wilt dat mensen je serieus nemen, of wanneer je wilt sponsoren, kun je je beter wat professioneler gedragen.
Het kan altijd voorkomen dat iemand een negatieve ervaring met je bedrijf heeft gehad, of iemand die je gewoon in diskrediet wilt brengen, maar ga dan niet zo reageren want nu maak je het alleen maar erger!
Trouwens, | idd
where quality matters!!!!!!
er eeft niemand en nog niemand een negatieve ervaring gehad met mijn bedrijf en ik tolereer niet dat mensen lieggen erover 
als u bewijzen hebt, dan respecteer ik u en ebt u gelijk
anders mag diene dommerik ( en niemand anders ook) zever over mijn bedrijf 
alvast bedankt | 
09-17-2007, 17:00
|  | Junior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nederland
| | Citaat:
Origineel gepost door zorik idd
where quality matters!!!!!! | Ik bedoelde eigenlijk dat 'quality' verkeerd gespeld staat op je website
Maar goed, we zijn een beetje offtopic bezig hier! | 
09-17-2007, 17:22
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Holland
| | ik bestel ze niet
ik haal ze op
maar als ik ze bestel dan bij xxl.
10-02-2007, 16:13
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007
| | | | 
10-10-2007, 20:12
| | | ach denk eigenlijk dat het grootste gedeelte wel snel en goed levert er zullen alleen wat prijsverschillen en misschien ook kwaliteitsverschillen zijn.....
10-10-2007, 20:49
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007
| | | Zie nu pas de posts van zorik. Slechtere reclame voor je web winkel kan je niet maken voor jezelf. Wat een onproffesioneel gedrag. Daarmee ga je geen klanten winnen. Als je de bestellingen net zo onproffesioneel afwerkt en even veel fouten maakt als in je typen, dan kun je beter "jezelf uitschrijven van de site" . | 
10-10-2007, 22:03
| | | en het mooie was die wilde me sponseren .......
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | | Site Statistieken | Topics: 653 Posts: 31.346 Leden: 289 Top Poster: jacky den bels (7.843) Wij verwelkomen ons nieuwste lid, Hqputwik | |