![]() |
| | #1 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 17 | Stack Force overdatum Wie van jullie weet dit. Ik kom namelijk thuis een potje Stack Force tegen die al overdatum is. Kan ik dat nog gebruiken of zeggen jullie van niet. Eind datum was bijna anderhalf jaar terug
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #2 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | whaha blondje toch!! 1 ik weet niet wat het is 2 gewoon weg pleuren, de werking zal wel minder zijn ook.. koop iets beters
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #3 |
Karma Power: 17 | Dit had ik ook gekregen toen en ik kan heel moeilijk iets weg gooien. Alleen als het echt niet meer kan, dus vandaar de vraag. En heb nu ook een proef sampells liggen van Backdraft, ken je dat?
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 22 | zag alleen de naam op dbb.. heb verder niks over gelezen nog... was pas 8 uur thuis vanochtend.. dus doe alleen eff dingen die geen energie kosten Maaruh gooi nou maar weg
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #5 |
| Senior Member Geregistreerd: Jan 2008
Karma Power: 14 | ik ga potje backdraft bestellen
__________________ |
| | |
| | #6 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | zou het niet nemen blondje
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #7 |
| Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: gorlaeus laboratorium
Karma Power: 7 | anderhalf jaar is wel veel uit nieuwsgierigheid heb ik even nagezocht wat het is,volgens mij is het redelijk houdbaar spul eigenlijk maar ze moeten er een datum op zetten.En het zal idd wel minder worden na zoveel tijd.Ik zou het denk ik wel durven slikken,om dan vanzelf te merken of het nog werkt Maar ik ga niet anderen aanbevelen om dat te doen,je weet maar nooit van die backdraft heb ik toevallig een topic op dbb gezien,dat er oestrogeen blokkers in zouden zitten.Ik ben benieuwd... |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 22 | ik ga het van de week wel een keer lezen... van dat backdraft
| | |
| | #9 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | wijze raad Zip |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 17 | Bedankt voor de reactie's. Dacht zelf ook wel dat het beter weg kan, maar goed wilde het ook graag van anderen horen. En wat Miss Deadlift zegt klopt ook wel wat want en houdsbaarheidsdatum zegt ook niet alles. Maar om het zekere voor het onzekere temenen doe ik het maar niet.
| | |
| | #11 |
Karma Power: 17 | trouwens op DBB kun je sampells aanvragen voor Backdraft. Er zitten er 7 in een zakje. Dus voor wie dat nog niet gedaan heeft
| | |
| | #12 |
| Senior Member Geregistreerd: Jan 2008
Karma Power: 14 | het is ook vaak geen houdbaarheids datum maar een UITERSTE verkoops datum
__________________ |
| | |
| | #13 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen Leeftijd: 18
Karma Power: 11 | Tuurlijk gebruik je geen producten waar de houdbaarheids datum allang niet meer van toepassing is! Beter ga je opzoek naar de oude stackers met efedra, want dat vind ik persoon leuk spul en het verbrand zeker vet, nog beter dan hydroxy cut. Gebruik het wel met mate natuurlijk
__________________ Liefde voor wijsheid |
| | |