![]() |
| | #211 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen Leeftijd: 18
Karma Power: 11 | GABA om slaap problemen te verhelpen. Werkte goed, alleen erg jammer dat dit wel invloed had op de volgende dag.
__________________ Liefde voor wijsheid |
| | |
| | #212 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | haha hoe voelde je dan? actief of er brak..
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #213 |
Karma Power: 11 | Alsof ik de hele dag in een droom zat. Heel vaag, maar het slapen ging zeker wel goed alleen de prestaties werden wel minder helaas.
| | |
| | #214 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | vandaag Armegeddon geprobeerd kreeg heel snel een pomp raar maar waar
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #215 |
Karma Power: 11 | Naakte vrouwen hebben het zelfde effect.
| | |
| | #216 |
Karma Power: 22 | was dat dan?
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #217 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | een pre workout booster zat bij de m&f en ja die moet ik dan meteen proberen he zou hetzelfde werken als zeg maar de rpm en zo allemaal
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #218 |
Karma Power: 22 | okeeejj... zag net een klein stukje op dbb ervan.. schijnt dat je der een pomp van zou krijgen enzo iets haha.
| | |
| | #219 |
| Junior Member Geregistreerd: Mar 2008
Karma Power: 0 | glucosamine deed voor mij niet zoveel,zal ik ook niet snel meer kopen. |
| | |
| | #220 |
Karma Power: 22 | oke en hoezo niet dan?
| | |
| | #221 |
| Junior Member | creatine-monohydraat van precision engineerd, kreeg ik bulten van *JEUK!!*
__________________ Stats: 22jaar - 180cm - 82kg - 12%bf Doel voor zomer: 22jaar - 180cm - 85kg - 8-9%bf |
| | |
| | #222 | |
| Junior Member | Citaat:
__________________ Stats: 22jaar - 180cm - 82kg - 12%bf Doel voor zomer: 22jaar - 180cm - 85kg - 8-9%bf | |
| | |
| | #223 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: niet op DBB Leeftijd: 20
Karma Power: 17 | zma , gebruik ik niet meer , kan er slecht door slapen ,(allewel dat ze zeggen dat je er beter van slaapt) + kben heel de dag zo geil als een hond tijdens loopse periode ... |
| | |
| | #224 |
Karma Power: 22 |
| | |
| | #225 |
Karma Power: 11 | De hele dag geil zijn, is lekker! Een hoge libido versterkt je geestelijke vermogens. OT: Only Acid, efedra, ritalin en kennis!
| | |