![]() |
| | #196 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | Ja ik ook.. periodes.. vind ook dat je af en toe soort van Leeg moet lopen van als die extra's die je binnen kreeg..
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #197 |
| Senior Member Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
Karma Power: 16 | Ik gebruik tegenwoordig ook elke dag 1 tabletje "totaal 30 multivitamine" en visolie 1 capsule. De multivitamine haal ik vaker en gebruik ik zeker in de wintermaanden 1x per dag. Je mag er 2 per dag, maar ik doe het alleen als aanvulling.
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer |
| | |
| | #198 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | is standaard hier wat je nu zegt en ook nog glucosamine voor de gewrichten
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #199 | |
| Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: gorlaeus laboratorium
Karma Power: 7 | Citaat:
geen idee eigenlijk of het nou beter is om iets voortdurend te gebruiken of juist niet.Als je echt aanvulling nodig hebt zou je die eigenlijk moeten blijven nemen zou je zeggen... | |
| | |
| | #200 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 17 | Ik gebruik al een heletijd geen multivitamine meer. Weet toevallig 1 van jullie een multivitamine zonder ijzer. De medicijnen die ik gebruik gaat de werkzame stof zich aan de ijzer hechten en werken de medicijnen niet meer (voor het geval er vragen komen waarom geen ijzer in de sup
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #201 |
| Senior Member Geregistreerd: Jan 2008
Karma Power: 14 | ik gebruik op het moment -whey xxl (vanille) - stackers 4 (ephedra free) - multivit - visolie caps - detox kuurtje
__________________ |
| | |
| | #202 | ||
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | Citaat:
En ik daarna weer ''leeg'' kan beginnen. plus ik sport nou zoveel ik heb het gewoon nodig. Citaat:
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. | ||
| | |
| | #203 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | oja glutamine heb ik nu ook nog werkt wel zoals ik het nu voel
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #204 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: niet op DBB Leeftijd: 20
Karma Power: 17 | ben gisteren 2 nieuwe potten whey gaan kopen |
| | |
| | #205 |
| Junior Member | momenteel whey (Stacker W) pre-workout (Fierce)
__________________ Stats: 22jaar - 180cm - 82kg - 12%bf Doel voor zomer: 22jaar - 180cm - 85kg - 8-9%bf |
| | |