![]() |
| | #1 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Holland Leeftijd: 22
Karma Power: 2 | XXL Nutrition (omdat ook op dbb een sticky over XXL Nutrition is, is het ook wel handig om hier 1 te hebben voor de mensen die dbb nog niet kennen. ![]() Wie gebruikt hier sups van XXL nutrition, welke gebruik je, en wat vinden jullie van de kwaliteit? link: XXL no nonsense nutrition
__________________ wanneer weet je of supplementen werken? als je de bijwerkingen voelt. Laatst aangepast door grote beer : 08-27-2007 om 10:32. |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | ik gebruikte ze wel en ze zijn goed ...
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #3 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nmgn Leeftijd: 22
Karma Power: 8 | ik heb ook zo'n shirt, maar zie er nog niet zo breed uit als ik het aan heb We hebben voor DF denk ik nog geen sponsor, daarom is er nog geen sticky |
| | |
| | #4 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 3 | Heb XXL whey gehad, was goed, goede smaak en goed oplosbaar. |
| | |
| | #5 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgium Leeftijd: 29
Karma Power: 4 | nog niet geprobeerd
__________________ don't dream your life live your dream het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn |
| | |
| | #6 |
| Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 1 | Over de Nitrocrea van xxl ben ik erg tevreden |
| | |
| | #7 |
| Senior Member Geregistreerd: Sep 2007
Karma Power: 5 | Nog niet gebruikt, komt misschien nog |
| | |
| | #8 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Holland Leeftijd: 22
Karma Power: 2 | die heb ik ook weer besteld alleen heb het nog steeds niet binnen
__________________ wanneer weet je of supplementen werken? als je de bijwerkingen voelt. |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 25 | heb nog een pot staan hahaha komt wel als ik weer fatsoenlijk kan gaan trainen....
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #10 |
| Junior Member Geregistreerd: Sep 2007
Karma Power: 0 | ![]() Ga er eens naartoe kijken gij zult er geen spijt van hebben |
| | |
| | #11 |
Karma Power: 25 | hmm zorik ik wil niet echt vervelend doen maar dit is een stickie over xxl nutrition als je echt reclame wil gaan maken voor die open dan een ander stickie zou ik zeggen verders welkom hier misschien even voorstellen in de goede sectie....
| | |
| | #12 |
| Senior Member Geregistreerd: Sep 2007
Karma Power: 5 | Helemaal mee eens Jacky |
| | |
| | #13 |
| Member Geregistreerd: Sep 2007
Karma Power: 2 | |
| | |
| | #14 |
| Member Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Amsterdam
Karma Power: 0 | Nitrogrea even aan het testen, lijkt er op dat xxl hier een prima supp in handen heeft. heb ook nog de whey van xxl gehad maar dat vond ik zo slecht.. verder zekers nog een aantal van het huismerk geprobeerd maar dat was niet goed genoeg(kwaliteit)en prijstechnisch gezien... Laatst aangepast door lagerthanlife : 09-18-2007 om 21:57. Reden: nvt |
| | |
| | #15 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007
Karma Power: 14 | heb eerder vandaag weer een lekkere bestelling gedaan bij xxl. Goeie kwaliteid en snelle levering |
| | |