![]() |
| | #1 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: niet op DBB Leeftijd: 20
Karma Power: 17 | pijnlijke lies gisteren hebben ik en seph dus beslist van terug te cutten zodat we wat droger staan tegen de meet dit gezegde hebben we dus op onze voeding gelet en 2 x gaan joggen dit is allemaal geweldig , maar nu komt het probleem... we waren gisterenavond onze 2x aan het joggen met men broer er bij we waren al een 20 tal min. bezig dus waren op de weg terug naar huis , toen besloten ik en men broer van even een sprintje te trekken in bergop dat deden we en het ging gelijk op ! erg spannend dus en we bleven alles geven om toch maar sneller te kunnen zijn ineens krijg ik een serieuze pijnscheut in men lies en die trok door rond heel de schaamstreek en zelfs in men abs , heb ik even wat stilgestaan toen was het wat minder , kon zelfs terug stilletjes joggen , heb ik nog op het gemakske tot thuis gejogged , doucke genomen en gaan slapen , het deed nog pijne maar niet zoveel , nu dezemorgend geraakte ik bijna niet meer uit men bed !! men abs zijn totaal verzuurd terwijlt ik ze niet getrained heb en ik kan nog amper stappen , de trap op/afgaan is een ramp !!! dus daar gaat de training en cardio voor de rest van de week !! |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | tja dit is weer een kwestie van te enthousiast zijn ;het is leuk dat je droog wil staan voor de meet dat dan weer wel.gewoon een paar daagjes rust en dan zal het wel weer goed zijn,en dan geen gekke dingen meer doen.
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #3 |
Karma Power: 17 | vandaag voelt het al wat beter , kdenk dat het tegen het einde van de week wel weg is |
| | |
| | #4 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 20 | goede moed man niet te lastig en te veel dezelfde spieren trainen success |
| | |
| | #6 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | Ik hoop het voor je jongen.. want hoop niet voor je dat het een peesontsteking word/is want dat had ik na een flink sprintje en had er serieus een jaar last van.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #7 |
| Senior Member Geregistreerd: Jan 2008
Karma Power: 14 | toen ik eerste keer weer heb gejogt had ik dat ook
__________________ |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 17 | kben ondertussen al veel gaan joggen en heb al terug zitten squaten dus het is terug in orde ! |
| | |
| | #9 |
| Member Geregistreerd: Sep 2007
Karma Power: 5 | eind goed al goed |
| | |
| | #10 |
| Junior Member Geregistreerd: May 2008
Karma Power: 0 | |
| | |
| Tags: klote, lies, pijn |
| Onderwerp Opties | |
| |