Hee Peepz
Ik ben Puppeke 27 jaar, kom uit limburg. Mijn hobby's zijn veel sporten waaronder fitnessen mijn favoriet is. Ik heb twee kindjes die natuurlijk op de aller1ste plaats komen. Ik ben een full-time moeder dus ben lekker iedere dag thuis voor mijn kroost
Vroeger was ik altijd wel in de weer met sporten, toen in 2002 kanker (Lymfeklierkanker oftewel Ziekte van Hodgkin) bij mij werd geconstateerd was dat in een klap afgelopen... Vorig jaar, na 4 jaar, een lange ziekteperiode en een zware zwangerschap en bevalling, besloot ik voor mezelf om de sportschool in te kruipen en mezelf terug te slaan er naar toe als het weer eens tegen zat, want ik had al een revalidatieprogramma gevolgd die ik niet kon vervolgen omdat ik gewoon nog veel te zwak was van de behandeling tegen kanker. En meerdere pogingen in de sportschool maar doordat ik geen conditie noch weerstand had viel dat niet mee.. En tis me gelukt In maart 2006 ben ik lid geworden in de sportschool en ik ben er nu zo'n 4 keer per week en dan train ik gemiddeld 2 uur. Ben van 80 naar 60 kilo gegaan en dat bevalt me prima.... Heb nog niet zo veel verstand van voedings en trainigs schema's maar dat komt wel. Ben wat dat betreft in goed gezelschap
grtzz Puppeke