Haha..Had me al lopen in loggen bij n BB-site en heel mn verhaal afgestoken ,maar ben hierheen verwezen door ze!
Oke mn verhaal ff opnieuw!..
Ik ben Margriet ,35 jaar en sport sinds jan.2007.Na 2 bevallingen en n hoop (vr)eetjaren was 't de hoogste tijd om mn lichaam 's onder handen te nemen.
Ik ben 1.77 en woog 78.7,na de conditietest begon ik 7 dagen perweek driftig met cardio.Om de 10 weken kreeg ik weer n conditietest.De cardio begon me toch wel te vervelen en wilde graag ook wat krachttraining erbij.In Maart begon ik met n schema ,de ene dag kracht de andere dag Cardio.Bij de volgende kwam er uit de test dat mijn conditie goed op peil was en besloot met de trainer om alle spiergroepen aan te pakken,dus de ene dag arm ,rug ,borst buik ,de andere dag de billen,benen etc.
Heb vorige week mn conditie test weer gehad ( Ik bespaar jullie de cijfers kwa vetpercentage ..)Maar weeg nu 72 kilo.
Leuk mn lichaam begint idd te veranderen,maar heb nooit goed begrepen hoe t met voeding zit,hoop dus door middel van dit forum daar wijs uit te komen.
Groetjes! Margriet