ben aan het wachten op de laatste terminator film, hoop dat arnie ook erin gaat meespelen. Uiteraard kijk ik ook uit naar de laatste rambo blijven toch classiekers. En volgend jaar komt er een film uit waarvan de titel nog onbekend is, maar de trailer is echt goed! Hier is die
Ja dat is het risico van de film willen hebben voor de premiere hier in Olland of Bels
Ik had de film van Jet Li, Fearless zek een half jaar voordat hij bij ons maar genoemd of kwam al in perfecte qualiteit met 10 tot 20 ondertitelingen, van Mandareins, Japans en Koreaans tot en met Frans Duits Spaans en natuurlijk Nederlands.
Zeer goed
hahaha ik heb dat in de tijd van de video eens gehad rambo in afghanistan ik weet mniet hoe die heette de helft van het beeld was ondertiteling frans arabisch en nederlands was niet om te kijken...
Ik heb altijd wel goede kwaliteit filmpies. haal ze altijd van nieuwsgroepen af via ftd. Dan weet je van tevoren wat voor source en kwaliteid je binnenhaalt
ja maar asl je echt voorop wil zitten heb je af en toe nog slechte ...en ik krijg ze dus ik klaag niet dat is het nadeel van belgie een download limiet