| | 
11-12-07, 11:29
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
| | | Thanks.
Ik heb dat balkje sinds gisteren.
Het heeft toch eventjes geduurd.
11-12-07, 11:53
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | haha feli  
11-12-07, 20:05
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| | Citaat:
Origineel gepost door forrest Nee, maar ik vind de sportscholen hier veel te duur, een abbo hier kost of 38 of 42 Euro per mnd voor 1x trainen per week, en dan te bedenken dat je bij de goedoopste er een jaar aan vast zit en daarna verlengen ze het per jaar.
Dat is €8,77 per keer, en de 42 is ook voor 1x per mnd en dan zit je er een half jaar aan vast maar dan wordt het steeds 1 mnd verlengd.
Onbeperkt trainen kost eerste optie € 55 of €59 per mnd, zelfde concept contract. Dat is mij allemaal te duur.
Ik heb thuis een dumbbell set die gaat tot 21 kg en een EZ bar en een rechte lange stang, en gewichten tot zeker over de 100 kg, dus kan me aardig redden. | waw wat is het duur bij jou
ik betaal 100 Euro voor een gans jaar
moet wel zeggen dat het met kerst en pasen 2 weken gesloten is
en dat het in februari en oktober ook 1 week gesloten is
en in de maanden juli en augustus ook op zaterdag niet open is
ik vind de prijs goed : verzekering en douches en lockers inbegrepen.
onbeperkt trainen | 
11-12-07, 21:22
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
| | | Dat is niet veel geld. Dat is minder dan 10 euro per maand.
12-12-07, 12:04
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
| | | Die is zeker niet commercieel en hoeft het niet van zijn school te hebben.
100 euro is echt niets, maar wat heeft hij erin staan?
__________________ De Drie Musketiers van DF:
1:Jopske
2:Forrest
3:Jacky den Bels
4:Tjer | 
12-12-07, 18:37
| | Citaat:
Origineel gepost door forrest Die is zeker niet commercieel en hoeft het niet van zijn school te hebben.
100 euro is echt niets, maar wat heeft hij erin staan? | is een sportclub van de stad
je hebt de spierversterkende toestellen (bench press, leg press, cross over enz..) langs de ene kant van de zaal en de cardiovasuclaire toestellen (roeitoestellen, hometrainers, crosstrainers en loopbanden) langs de andere zijde van de zaal
grootte van de zaal : 600 m2
begeleiding : telkens een trainer aanwezig waar je raad aan kunt vragen (hebben allemaal het diploma van licenciaat lichamelijke opvoeding). | 
12-12-07, 18:54
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | | ik betaal 280 euro per jaar valt ook goed mee maar lukie betaalt echt weinig | 
12-12-07, 19:50
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels ik betaal 280 euro per jaar valt ook goed mee maar lukie betaalt echt weinig |
er zijn echter geen losse gewichten, barbells of dumbells.
alleen vaste toestellen
dit vind ik een beetje jammer  | 
12-12-07, 20:13
| | | dan zou ik echt een andere gym zoeken.
12-12-07, 20:17
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* dan zou ik echt een andere gym zoeken. | waarom heb reeds suggesties gedaan
duur is ie toch niet
misschien krijgen we volgend jaar gewichten en barbells of dumbbells  | 
12-12-07, 20:24
| | hmm oke oke.. Ja op dit moment ken ik niet meer zonder dumbells en barbells enzo..
heb nu dumbell press uitgevonden  en die vind ik heerlijk om te doen..
en bech press ook.. het moet er gewoon zijn haha.
12-12-07, 20:33
| | trainers zeggen dat gewichten overbodig zijn en dat je alles kan uitvoeren met toestellen
na enige discussie zoals hierboven gezegd komen er misschien toch gewichten barbells en dumbells
even druk uitoefenen met een paar mates uit de club. 
wie weet lukt het | 
12-12-07, 21:46
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | nee gewichten heb je nodig je kan inderdaad wel alles mat machines trainen maar als je dumbells kunt gebruiken dan train je allemaal kleine spiertjes mee die toch ook belangrijk zijn..... | 
12-12-07, 22:49
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
| | Dit is zo goedkoop, koop anders wat gewichten zelf voor thuis, en blijf lekker goedkoop trainen.
kijk op marktplaats, of op tweedehands.be, daar is vast wel iets te vinden en het is echt lekker om eens rauw metaal in je handen te houden 
__________________ De Drie Musketiers van DF:
1:Jopske
2:Forrest
3:Jacky den Bels
4:Tjer | 
13-12-07, 21:53
| | Citaat:
Origineel gepost door forrest Dit is zo goedkoop, koop anders wat gewichten zelf voor thuis, en blijf lekker goedkoop trainen.
kijk op marktplaats, of op tweedehands.be, daar is vast wel iets te vinden en het is echt lekker om eens rauw metaal in je handen te houden  | yepp zal ik doen  |  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |