| | 
05-12-07, 12:31
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | Citaat:
Origineel gepost door Tjer Zet hem op Zippie. Zie dat je er goed op staat. | Die foto die jij waarschijnlijk zag.. is zeker 5 kilo geleden
05-12-07, 12:51
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
| | |
Welke foto is dat?
05-12-07, 12:53
| | |
uhmm.. zo beetje de laatste foto dat ik in me eentje sta.. zeg maar in de zomer van dit jaar... datum staat er onder.. of beter gezegt.. met die hartjes boxer aan haha.
Daar weeg ik iets van 74 ofzo...
Als vrijdag na trainen op de foto ga.. en weegschaal sta zal ik waarschijnlijk over de 80 wegen.
dat zou dan meer als 5 kilo zijn zelfs... zal ook wel wat vocht en vet bij zitten denk ik.
07-12-07, 09:32
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: gym
| |
welkom | 
07-12-07, 15:48
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* uhmm.. zo beetje de laatste foto dat ik in me eentje sta.. zeg maar in de zomer van dit jaar... datum staat er onder.. of beter gezegt.. met die hartjes boxer aan haha.
Daar weeg ik iets van 74 ofzo...
Als vrijdag na trainen op de foto ga.. en weegschaal sta zal ik waarschijnlijk over de 80 wegen.
dat zou dan meer als 5 kilo zijn zelfs... zal ook wel wat vocht en vet bij zitten denk ik. | Waar staat deze foto?
Dan kan ik vergelijken als je nieuwe foto online staat.
07-12-07, 16:52
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
| | |
Hij moet ze gewoon even bijde plaatsen.
07-12-07, 16:53
| | |
Ja, dat is een goed idee.
07-12-07, 17:33
| |
Dat was ik ook van plan
07-12-07, 17:33
| | |
ben zelf ook benieuwd of er enig verschil te zien is..
08-12-07, 12:38
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
ja wij ook
| 
08-12-07, 17:14
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nmgn
| | |
Hoi, ik ben jonko. ik ben machteloos, ik ben verslaafd, het is een drug, zonder kan ik niet leven. Dag in, Dag uit, Voor het slapen, Na het slapen. Zonder dit kan ik niet leven, ik ben zonder mijn verslaving niks. Bij alles wat ik doe, bij elke adem, bij elke secondewijze die weer zorgeloos doortikt, denk ik aan mijn verslaving. Mensen, ik ben machteloos, ik ben sexverslaafd.
*welkom groep*
| 
08-12-07, 17:16
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
hehehehe
| 
08-12-07, 17:55
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen
| | Citaat:
Origineel gepost door Jonko Hoi, ik ben jonko. ik ben machteloos, ik ben verslaafd, het is een drug, zonder kan ik niet leven. Dag in, Dag uit, Voor het slapen, Na het slapen. Zonder dit kan ik niet leven, ik ben zonder mijn verslaving niks. Bij alles wat ik doe, bij elke adem, bij elke secondewijze die weer zorgeloos doortikt, denk ik aan mijn verslaving. Mensen, ik ben machteloos, ik ben sexverslaafd.
*welkom groep* |  jij spoort echt niet | 
08-12-07, 18:15
| |
welkom
08-12-07, 18:32
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nmgn
| | Citaat:
Origineel gepost door XXLtje  jij spoort echt niet  | Beter niet dat ik spoor, NS werkt ook met sporen, en die komen nooit op tijd! ik wel.
|  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |