![]() |
| | #1 |
| Junior Member Geregistreerd: Dec 2007
Karma Power: 0 | hoi allemaal, ik ben een persoonlijke trainer in ny city,ik heb van deze site gehoord van een vriend,en ik zou graag jullie meningen willen krijgen over mijn fysiek.ik heb hierop enkele foto's en training video's van mij gepost. New York City Sports Videos and Photos, Personal Training and Bodybuilding Video in NYC - Brooklyn New York Bodybuilder Troy Kendall - NYC Personal Trainer Pictures New York City Sports Videos and Photos, Personal Training and Bodybuilding Video in NYC - New York City Bodybuilding Videos - Personal Training & Fitness Video in New York alvast bedankt voor jullie medewerking,en laat mij weten wat jullie van die foto's en video's denken. |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | ziet er gewoon goed uit goed geproportioneerd en symetrisch.....lijkt me wel te gek om daar personel trainer te zijn ;zit je al lang daar en hoe bevalt het??
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #3 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | welkom
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #4 | |
Karma Power: 0 | hoi Citaat:
maarbedankt voor je compliment,train jij ook,en hoe is de fitness milieu in nederland? | |
| | |
| | #5 |
Karma Power: 0 | hi |
| | |
| | #6 | |
Karma Power: 25 | Citaat:
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ | |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 0 | ik dank jullie van harte voor jullie verwelkomingen en complimenten,ik stel het op prijs,als jullie advies willen of wat dan ook hier in ny,voel vrij om me te vragen,ik waardeer jullie gastvrijheid,ik kan dat niet zeggen van dutchbodybuilding.com,ik werd afgemaakt net als gehakt ALL THE BEST IN THE NEW YEAR. ONE LOVE, TROY |
| | |
| | #8 |
| Senior Member Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
Karma Power: 16 | Welkom hier, waar liggen je roots?
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer |
| | |
| | #9 | |
Karma Power: 25 | Citaat:
afgebrand op dbb raar of ze hebben het idee gehad dat je een kloon bent van iemand die er geband is;had je daar dezelfde naam dan?? Maar je bent gewoon van harte welkom hier en we zullen misschien wel eens misbruik van je gaan maken.....wat je kennis betreft dan he
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ | |
| | |
| | #10 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen Leeftijd: 27
Karma Power: 10 | Welkom jongen !! foto's zien er goed uit !! En zoals jackey al zegt is kennis uit amerika zeker niet verkeerd aangezien hun/jullie vaak voorlopen op dit soort trends ! |
| | |
| | #11 |
Karma Power: 0 | ik dank jullie allemaal voor jullie gast vrijheid,en wens dat iedereen hun fitness doelen en alledaagse doelen,bereikt in 2008. en als er wat is waarmee ik jullie van dienst kan zijn,feel free. ONE LOVE, TROY |
| | |
| | #12 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
Karma Power: 21 | Welkom hier. Je foto's zien er goed uit.
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |
| | #13 |
| Senior Member Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Friesland Leeftijd: 19
Karma Power: 9 | Heb je ook nog goeie tips voor ons, die je met ons wilt delen? |
| | |
| | #14 | |
Karma Power: 0 | Citaat:
deze drie gaan samen,de meeste van ons,inclusief mn zelf,toen ik begon met dit sport,ben ik gelijk aan gewichtsheffen begonnen,maar je moet eerst je stabiliteits systeem gaan ontwikkelen alvorens je gaat naar de volgende fase. we noemen dat propreoception.d.w.z een onstabiele oefening in een stabiele omgeving,vb....1 been squat,of squat op een bosu bal,wat dat doet,is je lichaams motor systeem dwingen om stabiliteit te adopteren,terwijl je nog de prime mover(the main muscle you are targeting)te versterken. voor meer info zie National Academy of Sports Medicine (NASM) | Fitness Certification, Personal Trainer Certification Programs, Become a Certified Personal Trainer. er is zoveel om erover te praten,met dit systeem,het heet het opt systeem. ik hoop dat ik zo een beetje,jullie tegemoet bent gekomen. voel vrij om meer te vragen. one love, dieselgozer | |
| | |
| | #15 |
Karma Power: 25 | dus zoals ik lees ga je dan op zo een wiebelbal staan te squaten ....lijkt me leuk nu mag ik niet meer squaten maar dat lijkt me dus wel leuk om te zien ...
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| Tags: fitness videos, personal trainer, personal training video |
| Onderwerp Opties | |
| |