![]() |
| | #1 |
| Senior Member Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: dedemsvaart Leeftijd: 21
Karma Power: 8 | foto ![]() dit was in juni 2007.. stelt nog niet zo heel veel voor, maar ik ben bezig.. tips altijd welkom |
| | |
| | #2 |
| Senior Member Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
Karma Power: 16 | Ik vind de foto niet verkeerd, pracht begin, er zit al wat vorm in, ook door je smalle taille een al mooi beginnende V-vorm. En je schouders zit ook al vorm in, hoe lang train je al en wat doe je precies voor training.
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer |
| | |
| | #3 |
Karma Power: 8 | thnx.. ik train al aantal jaartjes, maar sinds 2 jaar echt serieus.. moet eerlijk bekennen dat ik de laatste 3 weken beetje weinig motivatie heb maaar dat komt wel weer. ik doe voornamelijk krachttraining en sinds enkele maandjes ook wat cardio erbij.. ik let op mn voeding, maar vind dat absoluut t moeilijkste van allemaal! ben een ongeloooooflijke snoeperd! |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 16 | KOmt vanzelf wel weer, ik denk dat iedereen af en toe iets minder motivatie heeft, en het iets rustiger aan doet. Zolang je dan toch nog iets doet gaat er niets verloren. En een beetje snoepen doe ik ook wel eens
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer |
| | |
| | #5 |
| Senior Member Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Friesland Leeftijd: 19
Karma Power: 9 | Ziet er zeker niet slecht uit hoor! Ik denk dat de meeste hormonen van de mannen hier nu aan het bruisen zijn! Maar nee, ziet er zeker niet slecht uit, lekker gevormd lichaam voor een vrouw zoals ik het zie. Klasse! |
| | |
| | #6 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | de vorm zit er goed in nu lekker doortrainen en je doelstellingen proberen te bereiken wat die ook zijn want dat weet ik dus niet....
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 8 | wat mn doelstellingen zijn? tja, moeilijk.. weet ik zelf nog niet zo goed.. iemand wou me helpen voorbereiden op miss fitness volgend jaar.. maar ik weet niet precies of ik dat wil.. ik vind het super om te trainen en let op mn voeding, maar heb er wel ontzettend veel moeite mee (voeding) dus weet niet of thaalbaar is.. |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 16 | Je bent jong, rustig trainen en je ziet vanzelf of het in de doelstelling komt. En veel foto's posten hier, zijn de mannen dol op
| | |
| | #9 |
Karma Power: 25 | hahaha ja is wel zo dat de mannen daar dol op zijn maar denk dat Daphne het vooral doet om normale feedback te krijgen en dat zouden we hier ook moeten doen..... @Daphne er staat een voedingsschema en een trainingsschema van mijn vrouw hier ergens op dit forum kijk daar maar eens naar ..misschien ook wel iets voor jou
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 16 | Dat is ook de bedoeling, geen sexistische opmerkingen dan jaag je haar gelijk weg. Gewoon normaal reageren en zo mogelijk helpen.
| | |
| | #11 |
Karma Power: 8 | dankjullie wel |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 25 | en op tijd naar bed toe Daphne rust is heel belangrijk
| | |
| | #13 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | Oke dit topic heb ik weer gemist Ziet er goed uit hoor, je hebt een goede rug zo te zien.. En stevig kontje Ga zo door en hou ons op de hoogte you know (ik moet ook eens wat foto's erop gooien
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 25 | ja doe eens
| | |
| | #15 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | haha.. Ja.. heb nog wel wat foto's op dbb gepost ooit Had laatst nog een foto gemaakt tijdens het trainen, maar ben inmiddels zeker 3 a 4 kilo derbij haha.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |