![]() |
| | #16 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen Leeftijd: 27
Karma Power: 10 | Oops , heel dit topic niet gezien ! sry Ziet er goed uit meid ! Mag ik vragen wat je lengte en gewicht zijn , om er een beeld bij te vormen Schat zo'n 1.65m bij 50kg ? Miss Fitness moet als je goed doorzet imo haalbaar zijn voor je , Je moet idd op je voeding letten , en ja dat is moeilijk ,.. maar als je iets echt wilt Btw , je hoeft niet all-year-round jezelf alles te verbieden he ,... als je off-season bent kun je af en toe jezelf best eens laten gaan hoor Dit zorgt alleen maar voor een vehoogde Kcal inname en zal je spiergroei ten goede komen ( niet overdrijven he ,... das ook niet goed Pas tijdens je wedstrijd voorbereiding zul je jezelf echt in bedwang moeten houden om goed droog te komen en zo klaar te zijn voor de wedstrijd . Suc6 iig !!!!!!!!!!!!!! ja ik ben en blijf een man ; lekker kontje |
| | |
| | #17 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | tja hier woont er eentje die dus niet kan doorzetten en dat is jammer !!!
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #18 |
Karma Power: 10 | |
| | |
| | #19 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | jeetje slapen mensen wel hierzo? Ontopic.. jacky jacky dat ken nie he Ben benieuwd wanneer ze met vooruitgangs Pics komt
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #20 | |
| Senior Member Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: dedemsvaart Leeftijd: 21
Karma Power: 8 | Citaat:
en ik denk dat ik nu nog ff lekker jaartej doortrain op mn eigen niveau en dan beslis wat ik wil. als ik ergens voor ga, wil ik er 100% voor gaan! (K)(K) | |
| | |
| | #21 | |
Karma Power: 22 | Citaat:
ontopic
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. Laatst aangepast door *Zippie* : 12-05-2007 om 18:18. | |
| | |
| | #22 |
Karma Power: 10 | |
| | |
| | #23 |
Karma Power: 22 | hahaha
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #24 |
| Senior Member Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: dedemsvaart Leeftijd: 21
Karma Power: 8 | |
| | |
| | #25 |
| Senior Member Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
Karma Power: 16 | Dat is een mooi gewicht bij je lengte
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer |
| | |
| | #26 |
Karma Power: 22 | Ja he vond ik ook.. weet je hoeveel meiden, daar een moord voor doen
| | |
| | #27 |
| Senior Member Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
Karma Power: 16 | Dat zullen er genoeg zijn, als ik gewoon in de rondte kijk zie je genoeg "zoggen" lopen ( spijtig maar waar).
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer |
| | |
| | #28 |
Karma Power: 22 | haha.. zeker weten, echt zonde!!
| | |
| | #29 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
Karma Power: 20 | Wat betekend "zoggen" nu weer?
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |
| | #30 |
Karma Power: 22 | Zeugen, varkens, oftewel dikke wijven
| | |