![]() |
| | #31 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | hahaha Tjer het is wat met die hollanders he die praten ook geen fatsoenlijk nederlands..... @XXLtje ach ik ben al blij dat ze traint dus laat het maar zo....
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #32 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | Jacky is een tevreden man
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #33 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
Karma Power: 20 | Weeral een woordje bijgeleerd.
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |
| | #34 |
| Senior Member Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
Karma Power: 16 | Sorry tjer, zal in het vervolg gelijk de vertaling erbij zetten
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer |
| | |
| | #35 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
Karma Power: 20 | Is niet erg. Als ik iets niet weet, zal ik het wel vragen.
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |
| | #36 |
Karma Power: 22 | haha dan ken die weer extra Post neer zetten hier
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #37 |
| Senior Member Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: dedemsvaart Leeftijd: 21
Karma Power: 8 | heeyy haha, ja zeker zonde als je soms om je heen kijkt jaa.. niet dat iedereen maar perse slank moet zijn ofzo, maar beetje respect voor ej body kan nooit kwaad toch? |
| | |
| | #38 |
Karma Power: 22 | Idd.. dat vind ik wel hoor.. want je moet er nog langer mee doen als vandaag.!!
| | |
| | #39 |
Karma Power: 22 | Foto's van mij komen zo
| | |
| | #40 |
| Senior Member Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
Karma Power: 16 | al gezien, netjes
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer |
| | |
| | #41 |
Karma Power: 25 | nee zo bedoel ik dat niet Annuska ziet er goed uit qua figuur en de rest ook eigenlijk ;maar hoe moet ik dit zeggen eeeuhhh we waren in beverwijk op de ybf en ze zag er niet slechter uit als een paar die op het podium stonden en daarom is het zonde dat ze er dat niet voor over heeft.
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #42 | |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen Leeftijd: 27
Karma Power: 10 | Citaat:
Ze ziet er zeker goed uit Jacky , heb je goed voor elkaar !! | |
| | |
| | #43 |
Karma Power: 25 | dat zeg ik haar niet XXLtje word ze dadelijk nog verwaand he
| | |
| | #44 |
Karma Power: 22 | hahahaha.. dat blijft ze er niet aan werrken
| | |
| | #45 |
| Junior Member | Ben benieuwd hoe je er nu uit ziet, want vind dit al mooi
__________________ Stats: 22jaar - 180cm - 82kg - 12%bf Doel voor zomer: 22jaar - 180cm - 85kg - 8-9%bf |
| | |