| | 
03-11-07, 07:50
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| | Citaat:
Origineel gepost door Jonko uitslag van dokter gehad, zit een kalkafzetting in mn pols en ze wilt dat ik de komende maanden niks ga tillen.... terwijl de afzetting aan de andere kant van mn poot zit. zonder te onderbouwen zei ze dat het te maken had met de ontsteking. En die 2 maanden die ik nu al stil heb gezeten was dus nog lang niet genoeg... heb de ontsteking in de rust gekregen zelfs. Maandag nog voor de knie weg, ben benieuwd... ook mn inkomsten zijn ervan afhankelijk, heb al 2 maanden op de helft moeten teren onderhand. Kost me al flink wat geld. En nog erger... ik kan niet trainen. | goede moed man een beetje geduld 
Laatst aangepast door Lukie : 03-11-07 om 08:13.
| 
03-11-07, 13:57
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
| | Citaat:
Origineel gepost door Jonko uitslag van dokter gehad, zit een kalkafzetting in mn pols en ze wilt dat ik de komende maanden niks ga tillen.... terwijl de afzetting aan de andere kant van mn poot zit. zonder te onderbouwen zei ze dat het te maken had met de ontsteking. En die 2 maanden die ik nu al stil heb gezeten was dus nog lang niet genoeg... heb de ontsteking in de rust gekregen zelfs. Maandag nog voor de knie weg, ben benieuwd... ook mn inkomsten zijn ervan afhankelijk, heb al 2 maanden op de helft moeten teren onderhand. Kost me al flink wat geld. En nog erger... ik kan niet trainen. | Dat is erg, maanden niets tillen, dan ga je achteruit.
Dat iets zonder onderbouwen vertellen ken ik wel van doktoren, daar hebben ze een handje van, dan weet je eigenlijk nog niet ( heb je zo het gevoel van "ik had beter thuis kunnen blijven".
We horen het wel van je knie, voor je dat het meevalt.
Ben je eigen baas?
__________________ De Drie Musketiers van DF:
1:Jopske
2:Forrest
3:Jacky den Bels
4:Tjer
Laatst aangepast door forrest : 03-11-07 om 22:13.
| 
03-11-07, 22:09
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007
| |
Hopen dat je nadat het verholpen/weg is snel weer kan verder knallen jonko. Hoop dat ze beter nieuws voor je knie hebben. | 
03-11-07, 22:14
| | | als dat zou helpen zette hij gelijk een infuus in zijn pols
4:Tjer | 
03-11-07, 23:27
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| | Citaat:
Origineel gepost door Jopske
Hopen dat je nadat het verholpen/weg is snel weer kan verder knallen jonko. Hoop dat ze beter nieuws voor je knie hebben. | stout van je Jackie  | 
04-11-07, 01:37
| | Tis Jopske 
04-11-07, 03:58
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nmgn
| | Citaat:
Origineel gepost door forrest Dat is erg, maanden niets tillen, dan ga je achteruit.
Dat iets zonder onderbouwen vertellen ken ik wel van doktoren, daar hebben ze een handje van, dan weet je eigenlijk nog niet ( heb je zo het gevoel van "ik had beter thuis kunnen blijven".
We horen het wel van je knie, voor je dat het meevalt. Ben je eigen baas? | yup, daarom... en net in de opstart, dus dubbel slecht.
Komt vast allemaal weer goed, moet wel ^^ de kalkafzetting doen ze schijnbaar niks aan, de dokter denkt dat et na een paar maanden wel weg gaat, dus paar maanden niks doen.... heb al een keer 3 maanden rust genomen voor mn pols, en nu al 2 maanden. In feite heb ik nog geen 1 trainingsjaar erop zitten als ik et zo natel met al die blessures en terugbouwen  | 
04-11-07, 09:30
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | tja jonko en hoe zit dat met die wedstrijd het volgend jaar  zal wel niks worden schat ik zo waneer is die eemonds dan  gaat die eigenlijk wel door. | 
04-11-07, 12:26
| | | als hij nu nog een aantal maanden niets mag tillen, lijkt het me niet dat hij met een wedstrijd gaat meedoen volgend jaar. Of hij moet over uber herstellende genen beschikken. | 
04-11-07, 12:39
| | | Zal inderdaad wel moeilijk worden.
Alleen dat die kalkafzetting weggaat met rust, lijkt mij dat je wat beweging zou moeten hebben, om het te laten afvloeien.
Is er op internet niets over te vinden?
04-11-07, 13:14
| | | Vind alleen maar info over mensen die dan cortison injecties hebben gehad, en geopereerd zijn. Wel zeggen ze het vooral te bewegen, maar zonder belasting. | 
04-11-07, 13:38
| | | Cortison injecties zou een oplossing kunnen zijn, helpt snel en je spuit het gelijk op de goede plek.
04-11-07, 16:02
| | | heb je dat al gevraagt junko? | 
04-11-07, 16:27
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nmgn
| | Citaat:
Origineel gepost door Jopske heb je dat al gevraagt junko? | nope, maar bedankt voor het opzoeken, morgen heb ik een afspraak bij de dokter dus
mag de dokter er meteen wat test inzetten  | 
04-11-07, 16:29
| | haah dat zou wat zijn, legaal aan de AS voor het herstel. Kom je nog groter uit je blessure dan dat je er inging  |  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |