| | 
08-11-07, 14:40
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | | kom net van de zonnebankie vandaan ik heb weer liggen snurken ...dus het doet weer meer zeer zoals ik het nu lees ;let er maar mee op.. | 
08-11-07, 19:14
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| | Citaat:
Origineel gepost door Jonko ok
de pees waar ik de peesontsteking heb/had voelt iets minder fijn inmiddels, ff kijken of ik er straks wel mee kan trainen, anders maar wat cardio en zonnebankie | goed zo "never surrender" | 
09-11-07, 00:08
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nmgn
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels kom net van de zonnebankie vandaan ik heb weer liggen snurken ...dus het doet weer meer zeer zoals ik het nu lees ;let er maar mee op.. | uiteindelijk een kwartiertje cardio gedaan, voelde zelfs lekker aan de knie  daarna wat slow leg extentions met stop bovenin [voeten naar buiten, medialis stylows] met maar 25 kg [op een lichte machine, normaal doe ik er 100 op]. geen last gehad. beetje los gesquat, iets boven paralel begin ik het te voelen, dus ga nog ff niet diep. Pistols vanaf bankje gedaan, rechts ging easy, mn pijnlijke knie vond et minder leuk. En wat abs-werk gedaan. En natuurlijk zonnenbankie  al met al lekker getraint. Morgen denk ik ff cardio+kettlebell training. Citaat:
Origineel gepost door Lukie goed zo "never surrender" | I won't ^^ | 
09-11-07, 00:16
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
| | | Hebben jullie op de sportschool kettlebells, of heb je die thuis?
Mooi dat het goed gaat, beter licht dan verknallen.
__________________ De Drie Musketiers van DF:
1:Jopske
2:Forrest
3:Jacky den Bels
4:Tjer | 
09-11-07, 01:12
| | Citaat:
Origineel gepost door forrest Hebben jullie op de sportschool kettlebells, of heb je die thuis?
Mooi dat het goed gaat, beter licht dan verknallen. | @ de gym hebben we 12 16 20 24 kg, thuis heb ik meer | 
09-11-07, 07:30
| | | Is dat leuk, met kettlebells?
09-11-07, 07:50
| | | jonko is kettlebells trainer.......maar jonkoww doe rustig aan he ....wat si er trouwens met Ries is die ook geblesseerd?? | 
09-11-07, 08:00
| | trainer, dus hij geeft les daarin, leuk.
Lijkt me best wel heftig om daarmee te trainen, juist omdat het zo apart is en dat je er andere bewegingen mee doet, denk ik dat het meer spieren pakt dan gewone dumbells.
09-11-07, 08:16
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007
| | Citaat:
Origineel gepost door Jopske ja blondje pm me net dat als jij je foto's plaatst zij dat ook zal doen!  | oo jaa, waarschijnlijk een ander blondje dan die je pmde 
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
09-11-07, 08:17
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007
| | Citaat:
Origineel gepost door Jopske wie zegt dat ze niet aan allebei de kanten een "rug" heeft ?  | voor jullie de vraag, voor mij een weet 
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
09-11-07, 08:31
| | Zitten ze je weer te plagen 
09-11-07, 08:48
| | | vind blondje wel leuk dat we haar plagen......denk ik | 
09-11-07, 11:25
| | Citaat:
Origineel gepost door forrest Is dat leuk, met kettlebells? | ja Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels jonko is kettlebells trainer.......maar jonkoww doe rustig aan he ....wat si er trouwens met Ries is die ook geblesseerd?? | ja Citaat:
Origineel gepost door forrest trainer, dus hij geeft les daarin, leuk.
Lijkt me best wel heftig om daarmee te trainen, juist omdat het zo apart is en dat je er andere bewegingen mee doet, denk ik dat het meer spieren pakt dan gewone dumbbells. | ja Citaat:
Origineel gepost door Blondje voor jullie de vraag, voor mij een weet  | ja Citaat:
Origineel gepost door forrest Zitten ze je weer te plagen  | ja Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels vind blondje wel leuk dat we haar plagen......denk ik | ja | 
09-11-07, 11:46
| | Citaat:
Origineel gepost door Jonko ja
ja
ja
ja
ja
ja | oh. | 
09-11-07, 13:40
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
| | | Jonko is kort van antwoord
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |