![]() |
| | #1 |
| Senior Member Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Friesland Leeftijd: 19
Karma Power: 9 | Kartoffelz's "poging"... Oké, heel eerlijk gezegd ben ik hier vrij onzeker over, omdat ik 100% zeker weet dat ik toch giga weg val als ik jullie met mezelf vergelijk, maar ach... Ik wil graag toch eens zien wat de anderen ervan denken en hoe ze zullen reageren. Dus (opbouwende) kritiek is altijd welkom, uiteraard! Ik ben 1.95 en weeg nu 78.5 Kg - veelst te licht, maar houdt er rekening mee dat ik rond de 65 woog toen ik begon... a.u.b. Foto: ImageShack - Hosting :: dsc00740lo0.jpg Vergelijk het eens voor de grap met een foto die iets ouder is: ImageShack - Hosting :: dsc00700uh0.jpg Gebruik heden geen Weight Gainer meer... Laatst aangepast door Kartoffelz : 12-12-2007 om 21:02. Reden: Links aanpassen. |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | zie wel een redelijke vooruitgang en aan je gwicht te zien is het niet slecht gegaan gewoon lekker doorgaan en goed eten en trainen.
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #3 | |
Karma Power: 9 | Citaat:
En die foto's verschillen exact een 2 week! Laatst aangepast door Kartoffelz : 12-12-2007 om 22:02. Reden: Foto's schelen 2 week, i.p.v. één week. | |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 25 | ja en toch lijkt het of je spieren er dikker opliggen probeer de volgende keer iets duidelijkere foto's te nemen neem ipv de weightgainer eens brinta
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #5 | |
Of, ik span ze op één of andere manier beter aan? En mijn excuses voor de slechte kwaliteit/positie. Maar beschik niet over een goeie camera en ook geen één waar een timer opzit... Maar ik gebruik geen Weight Gainer meer, wil eens zien hoe snel het nu gaat in een maand tijd. Kan natuurlijk altijd die brinta proberen hé. En dat is dan gewoon mengen met melk? Hoeveel enzo dan? | |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 9 | Correctie van mezelf, de foto's schelen 2 week in tijd. |
| | |
| | #7 |
| Senior Member Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
Karma Power: 16 | De foto's zijn genomen met je telefoon en naar de spiegel toe? kan een ander die foto's niet nemen, ik zie wel vormen in de tweede maar ook in de eerste, misschien licht verschil maar dat is door de fotoqualiteit onduidelijk te zien. Wel zie ik dat er goede tekeningen in je rug komen en je schouders. Doorgaan zo
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 25 | ik doe altijd een 100 gram brinta in een 3 tot 400 ml melk en 2 scheppen whey proteine erbij
| | |
| | #9 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
Karma Power: 20 | De foto's zijn wat onduidelijk om goed te kunnen beoordelen. Blijven doorwerken en je komt er wel. Hoe lang is het geleden dat je die 65kg woog?
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |
| | #10 | |||
Maar bedankt! Ik zie zelf inderdaad daar ook verschil, maar o.a. ook in de biceps en triceps. Citaat:
Citaat:
En ik ben nu ongeveer 2 jaar bezig, en in het eerste halfjaar redden ik het tot 69 - maar door een rot periode kreeg ik zowat geen hap door me keel. Toen ben ik weer afgevallen naar 65. Dus eigenlijk iets langer dan een goed anderhalf jaar heb ik het met (toch veel) moeite weten opkrikken naar wat het nu is. Zoals vorigt jaar was het nog 70.5 ofzo... Maar ja, ik zal nu eerst niet stoppen en zit nu toch lekker in me vel en voel me gemotiveerd om door te gaan! | |||
| | |
| | #11 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | foto's niet zo duidelijk ik zou zeggen doorgaan en het resultaat zal volgen |
| | |
| | #12 |
| Senior Member Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
Karma Power: 16 | Genomen dat je dus 13,5 kg aangekomen bent vind ik het wel een goed resultaat, je moet wel rekening houden dat het in het begin wel makkelijker en sneller ging dan misschien vanaf nu. Nu is het gewoon doorzetten. Dat zal je lukken
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer |
| | |
| | #13 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | eten eten eten
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 25 | niet alleen eten he ook trainen
| | |
| | #15 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | haha ja maar dat doen ze meestal wel
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |