![]() |
| | #31 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | hij doet het tip koop een telefoon met zelf ontspanner Ja gaat de goede kant op hoor, nog steeds de vreet je dood tip erbij!! En dan komt het helemaal goed.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #32 | |
| Senior Member Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Friesland Leeftijd: 19
Karma Power: 9 | Citaat:
En ja, er moet nog wat bij inderdaad. Maar zit al op 10 stukken boterhammen per dag, bak brinta, avond eten en meestal later op de avond nog banaan met 2 boterhammen met pindakaas. Verder eet ik eigenlijk marsen en zo de hele dag door. Probleem is denk ik mijn lengte; ik doe bepaalde oefeningen zwaarder en vaker dan andere "brede dudes", ik moet gewoon meer spiermassa kweken om een gelijke fysieke uitstraling te bereiken. Al is het meer mijn doel om het "beachboy" effect te krijgen. Dus zal niet voor de "ultra spieren" gaan, zeg maar. | |
| | |
| | #34 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
Karma Power: 21 | Nu zie ik de foto ook. Ziet er goed uit. Borst begint wat vorm te krijgen. Iemand die lang is, moet inderdaad wat meer moeite doen.
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |
| | #35 | |
Karma Power: 9 | Gaat alleen zo langzaam... Citaat:
Ja, ik moet gewoon meer spiermassa hebben om de zelfde fysieke uitstraling te krijgen, als iemand die korter is dan mij. | |
| | |
| | #36 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 17 | Ziet er goed uit hoor, mooi begin. Als je zo lekker door gaat komt het ewl helemaal goed. Blijf lekker knallen en hou ons op de hoogte
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #37 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: niet op DBB Leeftijd: 20
Karma Power: 17 | tja ik ben ook redelijk lang 1.89m dus heb er ook wel wat moeite mee maar dat komt wel in orde ! gewoon blijven gaan ! en binnen 1 jaar zie je der al een stuk beter uit ! |
| | |
| | #38 |
Karma Power: 9 | Hier was ik weer, ditmaal met een bicep pose. ![]() Arm meet 38,5 á 39 cm (koud). Laatst aangepast door Kartoffelz : 02-15-2008 om 17:44. Reden: Foto link bewerken. |
| | |
| | #39 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | ziet niets dus
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #40 |
Karma Power: 9 | Godgloeiende, is het weer zo ver. |
| | |
| | #41 |
Karma Power: 22 | Ja het is weer zo ver
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #42 |
Karma Power: 22 | En laat die marsen eens liggen man
| | |
| | #44 |
Karma Power: 22 | haha
| | |
| | #45 |
Karma Power: 9 | Hij zou het nu moeten doen. |
| | |