Citaat:
Origineel gepost door forrest De foto's zijn genomen met je telefoon en naar de spiegel toe?
kan een ander die foto's niet nemen, ik zie wel vormen in de tweede maar ook in de eerste, misschien licht verschil maar dat is door de fotoqualiteit onduidelijk te zien.
Wel zie ik dat er goede tekeningen in je rug komen en je schouders.
Doorgaan zo |
Hehe, ja idd. Gewoon me mobiel in m'n rechterhand houden en flitsen maar. Het is genomen met een 2.0 megapixel camera, dus die is eigenlijk in staat om redelijke kwaliteitsfoto's te maken.
Maar bedankt! Ik zie zelf inderdaad daar ook verschil, maar o.a. ook in de biceps en triceps.
Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels ik doe altijd een 100 gram brinta in een 3 tot 400 ml melk en 2 scheppen whey proteine erbij |
OK, bedankt! Zal het eens proberen.
Citaat:
Origineel gepost door Tjer De foto's zijn wat onduidelijk om goed te kunnen beoordelen.
Blijven doorwerken en je komt er wel.
Hoe lang is het geleden dat je die 65kg woog? |
Ja, oké. Maar hoop dat je wel een beetje verschil kan zien.
En ik ben nu ongeveer 2 jaar bezig, en in het eerste halfjaar redden ik het tot 69 - maar door een rot periode kreeg ik zowat geen hap door me keel. Toen ben ik weer afgevallen naar 65.
Dus eigenlijk iets langer dan een goed anderhalf jaar heb ik het met (toch veel) moeite weten opkrikken naar wat het nu is. Zoals vorigt jaar was het nog 70.5 ofzo...
Maar ja, ik zal nu eerst niet stoppen en zit nu toch lekker in me vel en voel me gemotiveerd om door te gaan!