| | 
05-07-08, 15:43
|  | Member | | Geregistreerd: Jul 2008
| | | Michael's fototopic
Hallo Dutchfitnessmembers,
Hier een paar foto's van mij 
Ik train nu zo'n 2 maanden serieus. (Overigens niet in een gym, maar thuis  )
Mijn leeftijd is 14 jaar, ben 1,82 lang. En mijn gewicht is zo'n 68 kilogram.
Hopelijk kan ik op dit forum veel leren, en zo goede gains krijgen!
Groeten,
Michael
Laatst aangepast door Michael_S : 11-12-08 om 21:14.
| 
05-07-08, 16:05
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
gains krijgen zal je wel gaan lukken maar je zou eens wat meer moeten gaan eten lijkt me zo...
| 
05-07-08, 16:07
| | Administrator | | Geregistreerd: May 2007
| | |
Je skeletbouw is niet ongunstig maar je moet zeker veel meer gaan eten inderdaad. Ik denk dan aan minimaal 4500 kcal per dag!
| 
05-07-08, 16:08
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels gains krijgen zal je wel gaan lukken maar je zou eens wat meer moeten gaan eten lijkt me zo... | Ja klopt Citaat:
Origineel gepost door admin Je skeletbouw is niet ongunstig maar je moet zeker veel meer gaan eten inderdaad. Ik denk dan aan minimaal 4500 kcal per dag! | Hoezo skeletbouw? Die iets bredere schouders/rug heb ik van waterpolo gekregen. Eten ben ik idd mee bezig.
| 
05-07-08, 16:11
| | Citaat:
Origineel gepost door Michael_S Ja klopt
Hoezo skeletbouw? Die iets bredere schouders/rug heb ik van waterpolo gekregen. Eten ben ik idd mee bezig. | Je skeletbouw is vooral genetisch bepaald  Wat ik bedoel is dat je een smalle taille en inderdaad bredere schouders hebt meegekregen, dat stelt je in staat een goede v-shape te verkrijgen!
| 
05-07-08, 16:16
| | Citaat:
Origineel gepost door admin Je skeletbouw is vooral genetisch bepaald  Wat ik bedoel is dat je een smalle taille en inderdaad bredere schouders hebt meegekregen, dat stelt je in staat een goede v-shape te verkrijgen! | Oja, dat is waar ook | 
05-07-08, 18:19
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | |
Ja het is al gezegt... goed en veeeel eten!!
dan ga je massa bouwen.
05-07-08, 19:16
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* Ja het is al gezegt... goed en veeeel eten!!
dan ga je massa bouwen. | hmmm dat heb ik jaren geprobeerd en toen kwam ik erachter dat je dan ook nog moest trainen schijnt ook heel belangrijk te zijn | 
05-07-08, 19:55
| |
haha wat een humor weer Jacky
Ja dat moet uiteraard ook  en vergeet rusten dan ook maar niet
05-07-08, 19:58
| |
Hahaha, je zou ze er maar tussen hebben, die vergeten te trainen omdat ze op een een of ander forum zeiden dat je veel moest eten:rofl:
Rust heb ik sowieso genoeg
(volgens mij is de sfeer op dutchfitness wat beter dan op DBB)
| 
05-07-08, 20:01
| |
haha daar kan je best eens gelijk in hebben 
Maar wij lullen hier ook al bijna een jaar lang tegen elkaar hierzo, vandaar.
Ja.. je moet gewoon lekker trainen, en goed eten voldoende eiwitten calorien koolhydraten ect. En dan gaat het vanzelf wel vooruit.
05-07-08, 21:18
| |
De sfeer op een beginnend of kleiner forum is meestal beter, omdat je simpelweg minder ettertjes online hebt, dat is dan weer een voordeel ja | 
05-07-08, 23:24
| |
hahaha.. der is volgens mij nog niemand geband
06-07-08, 00:14
| | |
ach zolang het zo blijft gaan is bannen ook niet echt nodig ;iedereen doet wat mag en af en toe wat flauwekul er tussen door moet kunnen dat houd de gezelligheid er ook in en dat hoort er ook bij.
| 
06-07-08, 01:46
| |
Haha oke  Klinkt goed! Op DBB lopen er altijd mensen te bitchen en te flamen op elkaar. Hier is dat niet echt volgens mij |  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |