![]() |
| | #16 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | |
| | |
| | #17 | |
| Senior Member Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Friesland Leeftijd: 19
Karma Power: 9 | Citaat:
Voor uw leeftijd is het ook dan niet meer dan normaal om iets "minder" uit vorm te lijken - als u uzelf vergelijkt met de jongere generatie. (Stukje motivatie) | |
| | |
| | #18 | |
Karma Power: 19 | Citaat:
| |
| | |
| | #19 |
Karma Power: 9 | Heb ik toch niet gezegd? Ik zei dat ruimschoots merendeel van uw leeftijd beschikken over een buik - ik wist inderdaad dat er bij u geen sprake van was (mocht dat een reden zijn om uw foto's niet te vertonen op zippie's herhaaldelijke verzoeken). Zo, genoeg bekakt gesproken: of je wilt wel foto's laten zien opdat iets waar je voor gewerkt hebt, of niet. Het maakt niet uit, privacy respecteren we en het zal zeker geen nederlaag worden (aangezien we er hiet niet zijn om elkaar de grond in te stampen, maar gezellig elkaar een beetje helpen met het gene wat we leuk vinden). |
| | |
| | #20 |
Karma Power: 19 | dat is gesproken man |
| | |
| | #21 |
Karma Power: 9 | Dank u. |
| | |
| | #22 |
Karma Power: 19 | aub |
| | |
| | #23 |
| Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: gorlaeus laboratorium
Karma Power: 7 | tnx voor de reacties mensen de reden dat ik mij schaam is denk ik toch dat de meesten die serieus trainen toch wel wat droger komen,en ik daar al wel eens vervelend commentaar op gehad heb dan zeggen ze dat ik makkelijk tegelijk droger moest kunnen komen en vooruitgaan in kracht nou jammer dan dat gaat dus niet maar gelukkig niet hier,en ik hoop dat dat ook zo blijft @ Lukie nu moet jij eigenlijk ook he en er zijn btw genoeg jongens jaloers op "Brad Pitt in fight club" |
| | |
| | #24 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | haha.. ik zal je zegge ik ben gister nar een zwembad geweest met een maat van me, hij weegt nog wat kilo's meer als mij we hebbe allebei een bulk-laagje nu, maar denk niet dat de mensen daar geschrokken van zijn wat ik daar bij wil zeggen, is dus bullshit mensen weten gewoon niet wat er onder kan zitten, en ben van mening dat ook jij het gewoon kan plus dat er zat mogelijkheden zijn om het te fixen, en ik zou zeggen probeer eens iets nieuws qua eten trainen ect. want ook ik heb nu een laagje ja er zijn mensen met commentaar maar weet ook als ik dalijk defninitief te knoop om zet om echt weer droger te gaan worden dat het gaat lukken, ik heb nu ook me snoep momentjes en dat kan ook bij jou Je deadlift gvd op dit moment meer als mij
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #25 |
Karma Power: 7 | Dus jij squat nu minder dan je bencht maar over het bankdrukken kan ík het dan maar beter weer niet hebben,al ben ik wel blij dat ik daar tenminste nog wat vooruitgang bij gehaald heb de laatste tijd.Met DL heb ik ook een blessure gehad dus helaas nog geen vooruitgang,maar dat kan nu wel weer gaan komen Afvallen kan ik opzich heel gemakkelijk,maar tot nu toe nooit zonder krachtverlies en ik vrees dan ook nog dat het niet alleen vetverlies is.Het uitrekenen van mijn onderhoud en dergelijke is de grootste ramp,met die formules kom ik dan zodanig uit dat als ik probeer op onderhoud te eten ik meteen al 2 kg afval voor de week om is.Als ik niets uitreken maar gewoon wat minder neem dan gebeurt er ook zoiets.Als ik alleen in afvallen geinteresseerd zou zijn zou dat heel handig zijn natuurlijk maar ik wil toch wat meer dan dat Misschien zou ik na al het geblunder onderhand genoeg moeten weten om het eens een keer goed te kunnen doen.Maar dan moet ik dat toch wel even goed gaan plannen want alles moet precies kloppen,anders gaat het toch echt weer niet zo werken als ik zou willen vrees ik. |
| | |
| | #26 | |
Karma Power: 22 | Citaat:
Ja, omdat ik die dingen alle twee niet echt doe, ja heel licht voor herstel, heb een blessure helaas. maar deed het tijdje terug voor het eerst, 1 maandje gedaan 2x 130 was me max haha en dat in en maand. deadlift. me bench was 2 x120 laatst. Ik weeg helemaal niks, zet ook niks in een schema neer, alles zit in me hoofd.. ik bouw nu af zeg maar, ik vervang telkens me voeding, tot dat ik laag in calorien en koolhydraten zit en hoog in eiwitten en zorg dat ik cardio en dan gaat het vanzelf, vorig jaar lukte het gaat me nu ook lukken.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. | |
| | |
| | #27 |
Karma Power: 7 | in 1 maand 2x 130 haha nou daar heb ik toch wel wat langer over gedaan hoor heb je foto's op dbb nu ook gezien vindhet nog wel gaan eigenlijk al is het idd niet super droog maar de mensen in het zwembad hoeven er toch niet van te schrikken of wat bij zulke gelegenheden kun je vaak nog eens zien wat er zoal aan blubberpenzen en -konten rondloopt in dit land |
| | |
| | #28 | |
Karma Power: 22 | Citaat:
en idd, ik wist toch al wel dat ik er daar het beste bij liep ik hou maar dit als doel, zie er nu als beter uit als dat hun er van de zomer bij zouden staan, met in me achterhoofd dat ik daar nog voor moet trainen. Een beer heeft in de winter ook een laagje ja bij vooruitgangsfoto's op dbb had ik nog 2 foto's gepost van 2 weken geleden.. wel een leuk verschil, staat op pagina 2.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. | |
| | |
| | #29 |
| Junior Member | erg gave foto!
__________________ Stats: 22jaar - 180cm - 82kg - 12%bf Doel voor zomer: 22jaar - 180cm - 85kg - 8-9%bf |
| | |