Eergisteren eindelijk weer begonnen met trainen

Eergister weer voor de eerste keer in zo'n 5,5mnd weer aan het stoeien geweest met de ijzers !! Moet zeggen dat het me ondanks dat ik het nog redelijk ( voor zover ik dat kan ) rustig aan deed het toch redelijk zwaar op mijn dak viel qua spierpijn vanmorgen
Ook qua gewichten is het echt afzien, ben gewend om alles goed zwaar te kunnen pakken en goed te kunnen doorgaan !
Klein voorbeeldje ; Benchpress is teruggezakt van 165kgx8 naar 110kgx8

Op dit moment is mijn kracht dus naar mijn gevoel echt knudde , en ook de spierconditie is niet wat het was

,... na een korte tijd is mijn spier echt compleet verzadige en kan ik gewoon niet meer :
Maar goed , we houden er vertrouwen in dat het "spiergeheugen" zijn werk gaat doen en ik hoop daarom weer snel richting mijn oude niveau te gaan geraken !
Deze eerste weken ga ik nog niet full out , omdat ik eerst mijn spieren weer even wil laten wennen aan de belastingen van het trainen.
Eergister heb ik als eerst mijn borst samen met triceps voor het vuur gegooid dmv 3 simpele oefeningetjes per groep
Vandaag moesten mijn schouders en mijn biceps eraan geloven op eigelijk dezelfde manier ,.. ook ieder 3 oefeningen .
Ik zal proberen hier mijn vorderingen bij te houden , en ook
beloof ik dat ik binnen nu en 2 weken er wat foto's opgooi , voor mij en voor jullie ter vergelijking als een soort before pic