| | 
06-01-08, 17:59
| | Senior Member | | Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Friesland
| | Citaat:
Origineel gepost door XXLtje Thx , gaat helemaal goed komen !!! | Hoop zelf ook een goeie start te maken maandag, als ik ook weer begin te trainen! 
Gebruik al een mooi tijd geen Weight Gainer meer, en behoudt toch aardig het gewicht. Maar wil het zo puur natuur mogelijk opkrikken, met intensieve trainingen.
Raak al aardig geobsedeerd!  | 
06-01-08, 19:20
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | Ja maar weight gainer is nog steeds natuurlijk hoor 
06-01-08, 19:24
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* Ja maar weight gainer is nog steeds natuurlijk hoor  | Ja, oké. Niet natuurlijk is eigenlijk aan de anabolen enzo. Wat ik bedoelde was met zo min mogelijk extra supplementen. Houdt het denk ik eerder bij gewoon wat Whey power!  | 
06-01-08, 19:24
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
| | | weight gainer helpt bij mij ook heel goed.
06-01-08, 19:29
| | | Ja, klopt. Maar me ouders hadden er wat moeite mee dat ik me altijd voldronk met dat spul, dus die hadden liever niet dat ik dat meer ging gebruiken. Dus dan is het even helaas niet anders.
Had het zelf liever nog iets langer willen gebruiker, in ieder geval totdat de zak leeg was. Want dan zou ik er nog wel eens een dikke 3 á 4 kilo bij hebben... | 
06-01-08, 19:31
| | | Zolang je thuis woont, heb je niet altijd de vrijheid om te doen wat je wil.
06-01-08, 19:36
| | | Helaas niet nee, dus daar heb ik ook naar te luisteren. Naja, dan maar op een manier die iets meer tijd in beslag gaat nemen. | 
11-01-08, 06:43
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen
| | Van de week weer lekker getrained, en moet zeggen dat de spierpijn al een stukkie aangenamer is geworden  ik kan weer functioneren
Vandaag een lekkere rust dag , morgen de benen weer ff aanvallen  en dan volgende week weer gas erop !!!
Volgende week wat Krea-alkalyn erbij om te kijken wat dat gaat doen in een beginstadium ,... heeft me eerder al aan zeer goede trainingen geholpen dus ik hoop dat het dat ook dit keer weer gaat doen !
Foto ( 's ) ga ik van de week ff schieten ! en dan zal ik wss om de zoveel tijd weer een piccie plaatsen om (hoop ik) vooruitgang te kunnen zien  | 
11-01-08, 17:27
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | | mooi XXLtje ben benieuwd | 
11-01-08, 19:15
| | | Ik ben ook benieuwd naar het resultaat tot nu toe
11-01-08, 23:24
| | | oke dan das mooi ben benieuwd!!
11-01-08, 23:26
| | Citaat:
Origineel gepost door Kartoffelz Ja, klopt. Maar me ouders hadden er wat moeite mee dat ik me altijd voldronk met dat spul, dus die hadden liever niet dat ik dat meer ging gebruiken. Dus dan is het even helaas niet anders.
Had het zelf liever nog iets langer willen gebruiker, in ieder geval totdat de zak leeg was. Want dan zou ik er nog wel eens een dikke 3 á 4 kilo bij hebben... | Dus jou ouders weten precies wat jij haalt ofzo?
staan ze naast je als je het koopt?
gewoon simpel, ik heb weer Whey gehaald, en dan zit er weight gaineer in? is dat zo moeilijk ofzo? 
11-01-08, 23:49
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | | ja best wel moeilijk eigenlijk mijn ouders hebben daar nooit moeilijk over gedaan | 
12-01-08, 00:23
| | | bij mij ook niet echt, heb er nu helemaal geen last meer van..
Pot vliegen er hier door heen haha, me ma koopt me griesmeelpap en kwark eieren bananen ect.
12-01-08, 08:45
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen
| | Citaat:
Origineel gepost door Tjer Ik ben ook benieuwd naar het resultaat tot nu toe | lol , van 2 weken trainen ? haha , er zit in principe nog wel iets van vorm in , maar t is meer te beschouwen ( althans iig voor mij ) als een nieuwe before pic
Zit nu op +- 90kg 1.85m 12 á 13 % BF
Bench ; (olympic) 3x8x115kg
incline ; ( Dumbells ) 3x8x45kg
Squat ; nog niet voluit gedaan ivm lichte enkel blessure
MP ; 3x8x50kg |  | | | Onderwerp Opties | Zoek in Onderwerp | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |