Is een lekker volume. Persoonlijk zou ik wat varieren qua setjes en herhalingen in een week, maar jij doet het om de week zo te zien. Ga je hierna weer 2 omhoog, of ga je weer terug naar 8?
Hoe moet ik die setjes voorstellen Jacky?
Hoe licht begin je, ik neem niet aan dat je al die setjes met 14 kg doet.
Ik doe zelf de biceps curl, 5 a 6 setjes, ligt eraan tto hoeveel gewicht ik kan doorgaan, en de beginsetjes zijn soms 10x of soms 12 x, en op zijn zwaarst pers ik er mischien 6x of 4x nog uit.
, snappie niet, lijkt me raar, en dit is de eerste keer dat ik dat soort trainingen hoor, om 1 gewicht te pakken, en dan daarmee zoveel mogelijk setjes te doen.
Dat is meer als cardio, bedoelt, en minder op spieropbouw, of zie ik het nu verkeerd?
Dat zal sjekkie zelf motten beandwoorden. Je kan wel degelijk spier opbouwen hiermee. Hij is gewoon wat aan het opbouwen, en blijkbaar werkt deze manier voor hem anders zou hij hiet niet doen ga ik van uit
de gewichten die er staan zijn de gewichten voor de sets opwarmen is niet zo relevant he
maar met deze methode zou je wat droger komen te staan en weer wat kracht opbouwen dus ben gewoon benieuwd en als je niets probeert weet je ook niets ;deze hele sport is een sport van uitproberen.Dit is de eerste keer dat ik dit doe maar voelt wel lekker aan goede pomp en spierpijn nu dus dat is goed..Ik ga nog twee weken door volgende week 12x12 en de week daaro 15x15 ....wish me luck