![]() |
| | #1 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007
Karma Power: 14 | Jopske tilt wat op Mijn vorige log had het doel om de zomer van 2008 te halen. Dit heb ik door allerlei omstandigheden totaal niet gehaald. Ik geef mezelf dus wat ruimte voor me volgende doel: de zomer van 2009 Ik ga beginnen met rippetoe en ga misschien na een paar maandjes overstappen op DC training. Afhankelijk natuurlijk van wat mijn progressie is, en hoe rippetoe bevalt. Ik ga het volgende schema aanhouden: Dinsdag - Workout A Squats - 3x5 Bench - 3x5 Deadlift - 1x5 abs Donderdag - Workout B Squats - 3x5 Standing Press - 3x5 BOR - 3x5 Zondag - Workout A Squats - 3x5 Bench - 3x5 Deadlift - 1x5 abs Een cycle van 2 weken ziet er dus als volgt uit: Dinsdag Workout A Donderdag Workout B Zondag Workout A Dinsdag Workout B Donderdag Workout A Zondag Workout B Als alles lekka gaat voeg ik einde van de maand pullups bij A toe, en dips + curls bij B. Standaard zal ik op dinsdag en zondag ook cardio doen. Ongeacht of ik dan workout A of B heb gedaan. Ik zal het rippetoe programma alleen maar toepassen op de basis workout oefeningen. De bij oefeningen zoals pullup, curls etc zijn bijoefeningen en doe ik op gevoel. Nu even wat eten en rusten, en dan op naar mijn eerste training |
| | |
| | #2 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 23 | haha je heb nog minstens 2 maanden man voor dat het echt zomer is hoor Maar ik wens je succes en ga het natuurlijk volgen.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #3 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | hier ben ik wel benieuwd naar Jopske en leuk dat je hier een log gaat bijhouden ...mucho macho successo
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #4 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 18 | Heel veel succes. Ik hoop voor je dat je nu jou doelen wel gaat halen
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #5 |
Karma Power: 14 | Vandaag was het eten, rusten en ...... geen training Naja als ik dan toch een training moet overslaan dan maar mijn eerste |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 25 | ach een feetje is nooit weg dusse hoe laat en waar??
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 14 | Donderdag avond in en om de tuin van hem Anders plof ik gewoon in een tuinstoel en mogen ze me daar drank en eten voeren |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 25 | tja nou weet ik de tijd wel zo ongeveer nu nog de andere vraag waar??
| | |
| | #9 |
Karma Power: 23 | wel jammer dat je niet ging trainen
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 14 | Bleh helemaal gedouched, aangekleed. Pre workout supplementen ingenomen....... is het 1e pinksterdag = gesloten !!! op naar dinsdag dan maar |
| | |
| | #11 |
Karma Power: 14 | Had ook een vet meter besteld bij xxl. Bij mijn lovehandels zit een vet% van 22% dus ik heb nog flink wat werk voor de boeg. En ik was zo gemotiveerd vandaag om te knallen met me nieuwe schema Dinsdag dan maar total loss gaan |
| | |
| | #12 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: niet op DBB Leeftijd: 20
Karma Power: 18 | die vetmeters kloppen van geen kloten , ik meet elke keer wat anders .... maar voor de rest succes kerel ! |
| | |
| | #13 |
Karma Power: 25 | hahahah Jopske niet blond toevallig
| | |
| | #14 |
Karma Power: 23 | haha oww oww Had me laatst laten meten ergens ja was er nie helemaal zeker van. maarja als ik nu span dan komen er al 4 blokjuhssss
| | |
| | #15 |
Karma Power: 14 | niet toevallig, heb ik speciaal voor jou laten verven! |
| | |