Donderdag training B Squat
5x65kg
5x65kg
5x65kg
OH seated dumbbell press
5x14kg
5x14kg
5x16kg
B.O.R (barbell)
6x20kg
6x20kg
8x20kg
pullups
5xbw-32kg
5xbw-32kg
5xbw-32kg
4xbw-32kg
3x Bicep curl (barbell) dropset + tricep pulldown superset
Van barbell OH press overgestapt naar seated dumbbell press. Gewicht van de barbell was ik al bijna tot de max van de sportschool, en de grote barbell met losse gewichten hebben geen sluiters. Daar ga ik het dus niet mee doen. Ter compensatie omdat ik dit nu seated doe zal ik volgende keer bij training B 1h dumbbell cleans bijvoegen om toch nog wat core training te hebben.
Ook deze keer voor het eerst barbell BOR gedaan. Met dumbbells zat ik bij 30kg, en kon makkelijk hoger. Maar dumbbells gaan maar tot 36kg dus ben vast overgestapt naar barbell. Hierbij is geen sluitstuk nodig dus kan rustig losse gewichten erop knallen. Licht begonnen om techniek door te krijgen. Voelde voorlopig goed aan, ook aan een begeleider daar hulp gevraagt voor de houding. Ging top
Dropset bicep+tricep voor de lol, had ik gewoon zin an

Ik wijk wel een beetje van rippetoe af op deze manier, maar de hoofdlijnen blijven hetzelfde. Rippetoe heeft me aardig weer op kracht geholpen, dus ga het nu stukje bij beetje aanpassen voor een schema op maat dat lekker voelt voor mij.