![]() |
| | #1 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | Lukies log ziezo deze is aangemaakt mates |
| | |
| | #2 |
Karma Power: 19 | 16/11/07 vandaag 30 min. stepper en 30 min. hometrainer (cardio - gemiddelde hartslag was 117) 3x10 bench press (55 kg) 3x10 triceps (20 kg) 5 min.roeien toch ik kan het niet laten : 3x10 biceps met 40 kg 3x10 dragon flags that all |
| | |
| | #3 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | Yeahhh goed bezig!! welke na elke training wat vermelden he Dan volgen wij het wel. Maaruh... Doe jij bench press, de kilo's van je leeftijd ofzo? volgens mij ken je veel meer aan.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 19 | |
| | |
| | #5 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | niet te veel biceps doen dadelijk groeien die niet meer
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 19 | |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 25 | maximaal 2 keer per week
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 22 |
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 19 | 17/11/07 3x15 pull over met 40 kg 3x15 platte bench press met 55 kg 3x15 inclined bench press met 55 kg 3x10 dragon flags 3x15 wide grips optrekken 3x15 triceps pull-down 5 min. roeien 40 min. hometrainer (cardio level 3 - max hartslag 120) 15 min. stepper that all for today |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 22 | oke goed bezig.. je hebt al meer kilo's gepakt op de bench press.. Maaruh die heb je gisteren dus ook al gepakt? Dus je doet ergens iets niet goed, oftewel je overtraind een beetje was je week schema?
| | |
| | #11 |
Karma Power: 25 | post je weekschema eens lukie want volgens mij kunnen we dat eens wat gaan aanpassen
| | |
| | #12 |
Karma Power: 19 | heb in feite geen weekschema kun je mij een samenstellen moet je wel zeggen dat ik over geen gewichten in de sportzaal beschik enkel over toestellen som ze even op : - bench press met verstelbare bank om plat of inclined te trainen - peck deck machine en eentje om de schouders te traineen - cross over machine - bars om mij aan op te trekken - chin-dips machine met omgekeerd gewicht waar ik mijn wide chinnings, bicepsoefeningen en borstoefeningen kan doen - press machine om de biceps te oefenen - lat pulley machine - cable cross over station met diverse mogelijkheden om biceps en triceps te trainen - AB - crunch en buikspiercurlmachine - machines om de benen te trainen (duwmachines en om de benen vooruit te bewegen) - machine om mijn rugspieren te trainen - rowing machines - hometrainers en steppers heb al diverse malen gevraagd om losse gewichten te krijgen het is wachten op de beslissing van het stadsbestuur ziezo ik hoop dat je genoeg info heb man thanks voor de raad aan iedereen die mij helpen kan mates ps tracht toch zelf aan split-training te doen maar laat mij soms tot dezelfde oefeningen verleiden omdat bepaalde toestellen niet vrij zijn begrijp je wat ik bedoel ? Laatst aangepast door Lukie : 11-17-2007 om 20:27. |
| | |
| | #13 |
Karma Power: 25 | lukie probeer eens ergens de muscle en fitness te kopen van de maand december staan veel schema's in.....
| | |
| | #14 |
Karma Power: 19 | doe ik thanks |
| | |
| | #15 |
Karma Power: 19 | heb ik gedaan Jackie ben het aan het lezen |
| | |