| | 
02-03-08, 17:34
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| |
respect
| 
04-03-08, 13:56
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007
| | |
Gisteren bij het spitten geblesseerd geraakt. Nee, niet de rug! Veel stommer: mijn veter blijft achter een tuinhek haken terwijl de andere voet onder een plank stond: voorover op mijn gestrekte vingers gevallen. Verstuikt. Ik kan geen bierpul meer liften! Bovendien heb ik mijn linker grote teen raar verdraaid, niet verstuikt maar verzwikt als het ware. Nou zal je zeggen dat klinkt naar niks, maar ik kan er dus niet op hardlopen. Hopelijk herstelt het snel want op de 15e is de pity sheer pity loop en dan wil ik behoorlijk voor de dag komen.
BTW op de Dobbeloop (alweer anderhalve week geleden, wat gaat de tijd snel) was ik 17e van de 42 op de 10 Km, dat viel me eigenlijk een beetje tegen maar al het jonge grut tot 30 jaar dat kan ik toch nevernooit bijhouden. Maar er waren er ook 2 ouder dan ik en wel sneller (die ene is 56 en was 10 sekonden sneller, dat was degene die in het begin was gevallen en wou kappen, toen heb ik hem opgeholpen en naar zijn groepje toe ge"haas"d. Op een gevement zag ik hem niet meer, ik dacht achtergebleven maar kennelijk zat hij net vóór het groepje waar ik achter liep. Die kan ik volgende keer hebben! Die andere is 62 en was 5 minuten sneller, respect hoor.
| 
04-03-08, 16:36
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| |
Beterschap!!.. hopenlijk dat je snel weer de ''oude'' bent oftewel in vorm!! en dat je die ouwtjes daar eff een poepie laat ruiken
04-03-08, 18:29
| | Citaat:
Origineel gepost door PeterE Gisteren bij het spitten geblesseerd geraakt. Nee, niet de rug! Veel stommer: mijn veter blijft achter een tuinhek haken terwijl de andere voet onder een plank stond: voorover op mijn gestrekte vingers gevallen. Verstuikt. Ik kan geen bierpul meer liften! Bovendien heb ik mijn linker grote teen raar verdraaid, niet verstuikt maar verzwikt als het ware. Nou zal je zeggen dat klinkt naar niks, maar ik kan er dus niet op hardlopen. Hopelijk herstelt het snel want op de 15e is de pity sheer pity loop en dan wil ik behoorlijk voor de dag komen.
BTW op de Dobbeloop (alweer anderhalve week geleden, wat gaat de tijd snel) was ik 17e van de 42 op de 10 Km, dat viel me eigenlijk een beetje tegen maar al het jonge grut tot 30 jaar dat kan ik toch nevernooit bijhouden. Maar er waren er ook 2 ouder dan ik en wel sneller (die ene is 56 en was 10 sekonden sneller, dat was degene die in het begin was gevallen en wou kappen, toen heb ik hem opgeholpen en naar zijn groepje toe ge"haas"d. Op een gevement zag ik hem niet meer, ik dacht achtergebleven maar kennelijk zat hij net vóór het groepje waar ik achter liep. Die kan ik volgende keer hebben! Die andere is 62 en was 5 minuten sneller, respect hoor. | veel beterschap man | 
07-03-08, 21:34
| | |
Gisteren en vandaag had ik een tweedaagse kursus voor leden van een OndernemingsRaad, erg boeiend allemaal (echt waar), maar het leukste was dat het in Kijkduin was dus zee, strand en duinen op een steenworp afstand. Ik ging erheen met een verzwikte teen, maaar hij was genoeg hersteld om 2x een Km of 4 duinpad/strand te kunnen lopen.
Inmiddels thuis, kon ik direkt weer karrevrachten aarde gaan afvoeren. De uitbouw heeft inmiddels een dakbedekking, potjes voor stopkontakten en een kilometer blaaspijp voor elektra gekregen. Het washok op zolder heeft aansluitingen en afvoeren gekregen om er een noodkeukentje van te kunnen maken.
Morgen en overmorgen dus keihard sjouwen en werken: de laatste aarde moet weg, een heleboel kuub rommel moet naar de gemeentewerf, meubilair en apparatuur moet deels naar de bovenverdieping deels naar vage vrienden, en heel veel moet losgeschroefd en ergens openborgen worden.
Krachttraining? Dachut ff nie. Zondagochtend een loopje, meer zit er niet in.
| 
07-03-08, 21:55
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
je bent dus met een flinke verbouwing bezig..
| 
07-03-08, 23:13
| | |
gaat lekker daar peter
07-03-08, 23:20
| | |
De hele benedenverdieping: vloer volledig vervangen, plafons vervangen, tussenwanden helemaal anders, draagmuren aanpassen, alles stucen, keuken volledig vervangen, riolering vernieuwen, verwarming vernieuwen, open haard weg, wc vervangen, kasten allemaal vervangen, elektra/data/telefoon/tv-kabels helemaal nieuw, verlichting helemaal nieuw, gordijnen, tuin, hwa, kozijnen bg verplaatsen kozijnen 1e verdieping vervangen, trap opnieuw bekleden, trappenhuis opnieuw stucen.
Het zou kunnen zijn dat ik nog wat vergeten ben.
| 
07-03-08, 23:26
| | |
had je niet beter een ander huis kunnen gaan bouwen als ik dat zo lees
| 
08-03-08, 00:37
| |
hahaa heb jij kids die niet het huis uit willen?
08-03-08, 09:50
| |
goed gezegd Zip | 
08-03-08, 15:39
| | |
Ja of niet willen verhuizen
08-03-08, 19:19
| |
misschien | 
08-03-08, 22:29
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels had je niet beter een ander huis kunnen gaan bouwen als ik dat zo lees | Dit kost bij elkaar ruim een ton. Een nieuw huis voor een groot gezin kost heel veel meer, en verhuizen naar groter is ook heel duur en daar moet je meestal ook nog heel veel aan doen. Dus tis wel veel geld en gedoe maar toch de beste optie en als we ooit verhuizen is ons huis veel meer waard dan nu en verkoopbaarder dan die van de buren.
En nee, die kinderen zijn voorlopig niet weg, tegen de tijd dat de jongste vertrekt komt de oudste natuurlijk weer terug - met zijn tweeën of (nee he!) met zijn drieën.
| 
08-03-08, 22:40
| |
hmmm hoezoe komt de oudste weer terug
en dat je huis meer waard is snap ik maar toch ik heb dat ook ooit willen doen en heb toch besloten om een heel nieuw huis te gaan bouwen was een betere keuze voor mij
|  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |