| | 
09-03-08, 00:31
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007
| | |
Waar? Hier in Nieuwerkerk aan de IJssel (vlakbij Rotterdam) is dat niet zo makkelijk. Inschrijven in een nieuwbouwprojekt gaat wel maar zelf (laten) bouwen, dat zie je maar heel zelden, daar moet je volgens mij zo'n overbetaald kopstuk voor zijn.
| 
09-03-08, 00:35
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels hmmm hoezoe komt de oudste weer terug  | Ik weet niet met welke smoes maar ik weet zeker dat-ie tijdens of na zijn studie met een of andere vage vriendin voor de deur staat (yo pa! Ik ben er weer, we gaan gelijk ff tsjillen, je hoeft niet voor ons op te blijven hoor! Heee joh, jij ben toch pas later getrouwd? Hoe gaat dat, samenwonen?)
| 
09-03-08, 04:44
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
aahhahaha ja ik heb eerst samen gewoond en ik ben na 5 jaar precies getrouwd en over dat bouwen ik ben toe in belgie gaan bouwen dat gaat nog redelijk qua kosten word ook steeds minder trouwens
| 
09-03-08, 09:50
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| |
ja Jackie bouwen wordt in België stilaan onbetaalbaar | 
09-03-08, 16:08
| | Citaat:
Origineel gepost door Lukie ja Jackie bouwen wordt in België stilaan onbetaalbaar  | En in Wallonië? Daar wil immers niemand wonen [1] dus bodemprijzen, lijkt mij.
[1] Prikkelende stelling om de standpunten los te schudden. Schijnt in de mode te zijn hier, de politiek als rijpeappel-boom.
| 
09-03-08, 16:28
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | Citaat:
Origineel gepost door PeterE Ik weet niet met welke smoes maar ik weet zeker dat-ie tijdens of na zijn studie met een of andere vage vriendin voor de deur staat (yo pa! Ik ben er weer, we gaan gelijk ff tsjillen, je hoeft niet voor ons op te blijven hoor! Heee joh, jij ben toch pas later getrouwd? Hoe gaat dat, samenwonen?) |
hahaha prachtig
mijn ouders zijn ook nog niet verhuisd 
wel een en ander verbouwd.
09-03-08, 20:22
| |
fijn voor jou | 
09-03-08, 21:10
| |
inderdaad  tsss
09-03-08, 21:17
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* inderdaad  tsss | Zip genezen man ??
| 
09-03-08, 22:04
| | |
Ja man
10-03-08, 21:10
| |
nu terug knallen hé | 
10-03-08, 23:15
| | |
De benedenverdieping is een bouwput geworden. Als je dit leest is wel de adsl hersteld.
| 
10-03-08, 23:25
| |
haha Beter
14-03-08, 12:23
| | |
De vloer is nu beton, de gevelkozijnen zijn naar de uitbouw verplaatst, de keuken is doorgebroken naar de uitbouw. Vandaag gaan ze het rachelwerk voor het plafon doen en het dak van de uitbouw helemaal afdekken met van die teerdingen. Wij wonen in het bovenhuis met het washok als noodkeukentje, en het gaat allemaal prima.
Ik heb bijna alle tuinaarde afgevoerd, vandaag breng ik het asbest weg, dit weekeinde het bedradingsplan helemaal definitief maken voor de elektricien, en volgende week nog het oude behang van de muren halen voordat de stucer komt. Het ziet ernaar uit dat we het gaan halen!
Terzake: trainen schiet er bijna helemaal bij in, door de verbouwing en doordat ik mijn teen verdraaid had. Dat is wel over nu, gisteren heb ik mijn basisrondje in rustig basistempo gelopen (5,6 Km in 31:30). Morgen loop ik de CityPeerCity in den Haag, 10 Km in ons bedrijfsteam (het langzame team; het snelle team hou ik toch niet bij). Ik ga niet voor een persoonlijke toptijd, dat is gewoon niet realistisch. Wat mij betreft is het goed als ik binnen het uur blijf én bij de eerste 3 zit (de derde tijd bepaalt de teamtijd).
| 
14-03-08, 12:38
| | Citaat:
Origineel gepost door PeterE De vloer is nu beton, de gevelkozijnen zijn naar de uitbouw verplaatst, de keuken is doorgebroken naar de uitbouw. Vandaag gaan ze het rachelwerk voor het plafon doen en het dak van de uitbouw helemaal afdekken met van die teerdingen. Wij wonen in het bovenhuis met het washok als noodkeukentje, en het gaat allemaal prima.
Ik heb bijna alle tuinaarde afgevoerd, vandaag breng ik het asbest weg, dit weekeinde het bedradingsplan helemaal definitief maken voor de elektricien, en volgende week nog het oude behang van de muren halen voordat de stucer komt. Het ziet ernaar uit dat we het gaan halen!
Terzake: trainen schiet er bijna helemaal bij in, door de verbouwing en doordat ik mijn teen verdraaid had. Dat is wel over nu, gisteren heb ik mijn basisrondje in rustig basistempo gelopen (5,6 Km in 31:30). Morgen loop ik de CityPeerCity in den Haag, 10 Km in ons bedrijfsteam (het langzame team; het snelle team hou ik toch niet bij). Ik ga niet voor een persoonlijke toptijd, dat is gewoon niet realistisch. Wat mij betreft is het goed als ik binnen het uur blijf én bij de eerste 3 zit (de derde tijd bepaalt de teamtijd). | Hoezo is het niet realistisch dat je geen persoonlijke toptijd neer zet dan?
als ik iets moest rennen dan ging ik daar tot falen voor?
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |