![]() |
| | #16 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen Leeftijd: 27
Karma Power: 10 | |
| | |
| | #17 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgium Leeftijd: 29
Karma Power: 4 | bling-bling
__________________ don't dream your life live your dream het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn |
| | |
| | #18 |
| Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 0 | re not bling bling tjing tjing |
| | |
| | #19 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | ohja die ik heb die is van GUESS al een paar jaartjes oud zit een mooi klepje op de wijzerplaat net zo een ouderwets zakhorloge dat vond ik wel mooi ...maar heb hem dus bijna nooit om.
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #20 |
| Senior Member Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Confederate States
Karma Power: 16 | Ik heb een Seiko A158 uit eind jaren ,70 ik denk dat ik hem nieuw heb gekocht in het jaar 1978 of 1979, gebruikt 1 batterij per 4 a 5 jaar en loopt altijd goed. Het horloge was toendertijd 600 gld nieuw en één van de plattere van die tijd, en toen was ook net de overgang van de zwarte schermen naar grijze waarin je de cijfers gelijk kon zien. ( daarvoor hadden de digitale een zwart scherm en moets je op een knop drukken en zag je in groen de tijd verschijnen. Daarnaast heb ik nog een mercedes horloge en een Colt horloge ( vervaardigt voor Colt wapens ) |
| | |
| | #21 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007
Karma Power: 13 | Ik draag al jaren geen horloge meer. Sinds telefoons ook die functie al verzorgen heb ik geen horloge meer nodig
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer Jopske tilt wat op |
| | |
| | #22 |
Karma Power: 16 | Was vergeten te vermelden dat ik een Breitling echt mooi vind. En voor de show is een Cartier natuurlijk ook wel leuk, alleen zoo duur allemaal. |
| | |
| | #23 |
Karma Power: 25 | ik heb er een en die vergeet ik meestal om te doen dus ik vind tijd heel belangrijk
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #24 |
Karma Power: 13 | ja jij hebt elke dag zoooveeeel te doen
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer Jopske tilt wat op |
| | |
| | #25 |
Karma Power: 25 | ja echt wel druk druk druk
| | |
| | #26 |
Karma Power: 13 | klusmier is ook altijd druk druk druk, wanneer begint ie es met posten
| | |
| | #27 |
Karma Power: 10 | Volgende week vewacht ik mijn nieuwe klokkie op te kunnen halen bij de juwelier Uit de Guess Collection ; 47000G1 , eentje met rose-goud ( kleur ) en een zwart glimmende stalen bad ,.. weer eens wat anders , heb verder enkel zilver en een bi-color ![]() lijkt gewoon goud , maar is rose Helaas is het uurwerk geen automaat doordat het een chrono is maar gelukkig wel zwitsers, in tegenstelling tot de gewone guess collectie waar helaas een jap in zit Welkom bij Shops.nl - Guess 47000G1 |
| | |
| | #28 |
Karma Power: 16 | Ziet er leuk uit, zit er echt een mini Jap in
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer |
| | |
| | #29 |
Karma Power: 25 | hahaha waar helaas een jap in zit maaar XXLtje welke auto's gaan bijna nooit kapot wel een mooi klokje en bij guess maken ze wel mooie ja ...
| | |
| | #30 | |
Karma Power: 10 | Citaat:
| |
| | |