Zelf draag ik het liefst een lange broek, meestal baggy, soms stretch materiaal.
Upperbody een t-shirtje of tanktop, met daaronder uiteraard een goede sport Bh (Heel belangrijk, dames!).
Meestal draag ik nike air max classics. Al droeg ik eerder wel schoenen zonder air op benendag.
Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik dat niet meer doe.

Sinds ik mijn vorige sportschool om heb moeten ruilen voor een health center neem ik altijd braaf een handdoek mee, die ik nog gebruik ook!
Is gewoon veel frisser (voor jezelf en je sportgenoten) en wanneer je klamme handjes krijgt is een handdoek natuurlijk erg handig om bij de hand te hebben.
Voor te mountainbiken draag ik niet echt speciale kleding.
Misschien deze zomer eens investeren in een goede fietsbroek.
Wel draag ik tegenwoordig een zonnebril i.v.m. rondzwermende vliegjes.
Tijdens het boksen draag ik graag een tanktop en een basketballbroek (makes sense, huh?!

).
Goede bandages en een bitje zijn ook onmisbaar.
Verder goede bokshandschoenen en soms zakhandschoenen wanneer we ook op de bokszak trainen.
Een springtouw behoort ook tot de vaste assesoires.
Touwtjespringen is niet alleen voor boksers erg belangrijk, voor fitnessers kan het een goede afwisseling zijn voor de cardioapparaten.
Een springtouw kost weinig en het maakt het mogelijk om ook thuis iets aan cardio te doen wanneer het niet uitkomt om naar de sportschool te gaan.
Meestal heb ik mijn mp3-speler mee tijdens het sporten. (Boksen is hierop een uitzondering).
Ik ben van mening dat voor jou motiverende muziek een positieve bijdrage kan leveren aan je prestaties in de gym.