| | 
04-15-2008, 17:28
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen
| | | De enigste kleding zakels die ik bezoek zijn score en bijenkorf.
04-15-2008, 17:28
|  | Member | | Geregistreerd: Apr 2008
| | Citaat:
Origineel gepost door flowergrrl Ik geef helemaal niets om merken. Heb ook niet echt veel te besteden dus al zou ik het willen, ik kan sowieso geen D&G, Gucci etc kopen. Geef mij maar gewoon H&M, Wonder Woman, Only etc en ik ben blij. | Koop het zelf maar.  | 
04-15-2008, 17:43
|  | Member | | Geregistreerd: Aug 2007
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* hehe oke 
was ook niet beledigend bedoeld
kunnen studenten niet werken dan? of moet jij altijd leren  | Oh ik werk ook hoor maar ik heb ook m'n vaste lasten en dan blijft er per maand niet echt veel over voor kleren ofzo. Citaat:
Origineel gepost door pats Koop het zelf maar.  | 
__________________ I'm a Barbie girl... with Barbie powerrrr!! | 
04-15-2008, 17:57
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | We kunen wel een keer gaan winkelen hoor Flowerrr 
04-15-2008, 18:00
|  | Member | | Geregistreerd: Apr 2008
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* We kunen wel een keer gaan winkelen hoor Flowerrr  |  | 
04-15-2008, 18:21
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* We kunen wel een keer gaan winkelen hoor Flowerrr  | Ben je bang voor Tjoky? Of hoe hij ook heet.. 
04-15-2008, 18:28
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | Waarom zou ik daar bang voor zijn?
als ik met Flower ga winkelen?  snap het verband nie helemaal 
04-15-2008, 21:19
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | | en zo is het
04-16-2008, 00:35
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Jan 2008
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* Waarom zou ik daar bang voor zijn?
als ik met Flower ga winkelen?  snap het verband nie helemaal  | you go girl 
04-18-2008, 06:24
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen
| | Citaat:
Origineel gepost door jeffreyl De enigste kleding zakels die ik bezoek zijn score en bijenkorf. | Bij de Bij hebben ze ook gewoon Armani, Hugo, Tommy etc etc kan daar idd af en toe wel goed slagen  | 
04-18-2008, 07:43
| | | en ik kijk nog steeds niet naar de merken het moet lekker zitten en me staan..
04-18-2008, 18:48
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| | juist Jackie dat is gesproken man
heb sportkleren van Decathlon
sportzak 10 euro
sportbroek 5 euro
T-shirt 1 euro/stuk
wel 2 paar goede loopschoenen van Nike (air Pegasus and runnings)
dat is wel belangrijk voor de knieën. | 
04-19-2008, 18:01
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels en ik kijk nog steeds niet naar de merken het moet lekker zitten en me staan.. | Maar italiaanse merken zijn zo goed getailleerd
Imo is goedkoop ook vaak duurkoop in de zin van kwaliteit, ikzelf mer iig dat een goedkopere spijkerbroek gewoon minder lang mee gaat dan een wat duurdere  | 
04-19-2008, 18:10
| | Citaat:
Origineel gepost door XXLtje Maar italiaanse merken zijn zo goed getailleerd
Imo is goedkoop ook vaak duurkoop in de zin van kwaliteit, ikzelf mer iig dat een goedkopere spijkerbroek gewoon minder lang mee gaat dan een wat duurdere  | ja klopt wel van die italiaanse merken maar als ik eens iets zie van die merken dan doe ik die aan en die zitten me niet strak waar het niet moet en los waar het ook weer niet moet.
en wat betreft kleding tja ik krijg van die mooie blauwe werkkleding van de baas voor overdag en als ik thuiskom ga ik trainen dus gewone kleding slijt bij mij niet echt hard ,die heb ik meestal alleen in het weekend aan dus 
04-19-2008, 18:22
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels ja klopt wel van die italiaanse merken maar als ik eens iets zie van die merken dan doe ik die aan en die zitten me niet strak waar het niet moet en los waar het ook weer niet moet.
en wat betreft kleding tja ik krijg van die mooie blauwe werkkleding van de baas voor overdag en als ik thuiskom ga ik trainen dus gewone kleding slijt bij mij niet echt hard ,die heb ik meestal alleen in het weekend aan dus  | Politie !!!  , ken t wel begrijpen dan ja ! ik moet 9/10 keer casual werken, en heb dan toch wat kleren nodig  |  | | | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | | Site Statistieken | Topics: 653 Posts: 31.346 Leden: 289 Top Poster: jacky den bels (7.843) Wij verwelkomen ons nieuwste lid, Hqputwik | |