Ik volg het niet op de voet, ik download liever alle afleveringen als heel het seizoen er op zit. Heb geen zin om elke keer te wachten.
Alleen op betaaltv volgens mij. Ik download gewoon elke week de aflevering. Op zich vind ik het ook wel een goed idee om achteraf in één keer het hele seizoen down te laoden, maar dan weet ik alle uitslagen al omdat mensen er toch over praten...
Het zullen wel oude afleveringen zijn, maar ik zet mijn tv wel eens op extreme sportscanal, en daar is meestal vanaf 23.00 uur cage fights aan de gang.
Wel leuk, maar meestal zijn de partijen binnen 1 ronde afgelopen en het meest van de tijd liggen ze op elkaar te hijgen.
Nee dan vind ik K1 nog steeds leuker.
Het zullen wel oude afleveringen zijn, maar ik zet mijn tv wel eens op extreme sportscanal, en daar is meestal vanaf 23.00 uur cage fights aan de gang.
Wel leuk, maar meestal zijn de partijen binnen 1 ronde afgelopen en het meest van de tijd liggen ze op elkaar te hijgen.
Nee dan vind ik K1 nog steeds leuker.
Kan ik me voorstellen, het grondgevecht wordt eigenlijk pas interessant als je snapt wat er allemaal gebeurt. En zelfs dan blijft een mooie ko spectaculairder dan een submission.
Ik blijf wel kijken en af en toe is er een mooie klem of verwurging waardoor de ene afklopt.
Maar de vorige keer dat ik keek, waren de meeste partijen binnen de minuur beslecht.
Het is natuurlijk wel superzwaar dat "worstelen" op de grond.
Hoe heet de zender trouwens waar het op komt?