![]() |
| | #1 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21
Karma Power: 10 | Welke vechtsport doe jij? Op dutchbodybuilding is er al een soortgelijk topic. Welke vechtsport beoefen jij? En valt dit goed te combineren met je trainingen in de sportschool? Ikzelf ben met krachttraining begonnen vanuit boksen. Nu staat boksen voor mij toch wel op een lager pitje, omdat ik vaker in de sportschool te vinden ben. En jullie? |
| | |
| | #2 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen Leeftijd: 27
Karma Power: 10 | aantal jaren free-fight gedaan , maar sinds 2 jaar terug mee gestopt omdat het vrij lastig is te combineren was qua tijdsindeling ( werk, free-fight, fitness ) |
| | |
| | #3 |
| Junior Member | 6 Jaar Karate (Goju Ryu). Kickboxen 3 jaar in combi met karate en 9 jaar later nog een jaar gekickbokst totdat ik naar Irak moest. Ben nu aan het overwegen om te gaan thaiboksen |
| | |
| | #4 |
| Junior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 0 | ik doe de sander-stijl.. werkt tot nu toe nog erg goed! tegen vrouwen gebruik ik een andere stijl dan ik gebruik bij mannen. interesse loca? |
| | |
| | #5 |
| Member | Ik ben net als Loca een bokser. Heb B-klasse gevochten, maar maanden geen wedstrijden meer gedraaid. Vind meer massa belangrijker op het moment.
__________________ Buk... en gij zult voelen BP: 5x 120 !!! FINALLY http://www.jhuchshorn.blogspot.com |
| | |
| | #6 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | heb ooit aan judo gedaan nu niets meer ;ben nu meer bezig met asbakken en dergelijke ontwijken die Annuska naar mijn hoofd gooit telt dat ook
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #7 |
| Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nijmegen
Karma Power: 4 | Mma. Ik doe nu eigenlijk niks meer met gewichten, 3 mma trainingen in de week vind ik wel genoeg en ik heb ook niet echt de behoefte om zwaarder te worden ofzo. Als ik het wat minder druk heb begin ik wel weer met krachttraining. |
| | |
| | #8 |
| Member Geregistreerd: Sep 2007
Karma Power: 2 | ben pas sinds paar weekjes met boksen begonnen. Moet zeggen dat het me heel erg bevalt maar ik blijf toch een bodybuilder |
| | |
| | #9 | |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgium Leeftijd: 29
Karma Power: 4 | Citaat:
ik dus muaythai
__________________ don't dream your life live your dream het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn | |
| | |
| | #10 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | ben pas begonnen met hara-kiri
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #11 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007
Karma Power: 13 | was da
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer Jopske tilt wat op |
| | |
| | #12 |
| Junior Member Geregistreerd: Mar 2008
Karma Power: 0 | Boksen - En bij het passeren van de 18 ga ik op Krav Maga of Kapap |
| | |
| | #13 |
| Senior Member Geregistreerd: Jan 2008
Karma Power: 14 | dit zag je mischien wel aankomen maar ik heb 2 jaar geworsteld
__________________ |
| | |
| | #14 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | ik heb wel een militair zelfverdedings lessen gehad boksen beetje kickboksen, verder geen straatvechter.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #15 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | iedere week kickfun - leer ook zelfverdedigingstechnieken en zelfbeheersingstechnieken machtig mates na 1 uur training bekaf |
| | |
| Onderwerp Opties | |
| |