| | 
10-07-08, 01:26
|  | Member | | Geregistreerd: Jul 2008
| | | Wie beoefent waterpolo als sport?
Ik speel nu zo'n 7 ŕ 8 jaar waterpolo  Verveeld me nog steeds niet! ben benieuwd of meer mensen waterpolo spelen/of hebben gespeeld
Groet,
Michael
| 
10-07-08, 13:32
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: hier uiteraard
| | |
Nee nooit gedaan
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
10-07-08, 20:45
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
hmm ik niet ;wel een kameraad van mij vroeger na elke wedstrijd stond ie onder de krassen heel gemene sport
| 
11-07-08, 13:15
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | |
uhh.. nee nooit gespeeld.. en lijkt me eigenlijk ook niks, het gene wat ik nou doe, vreet al genoeg energie, haha
11-07-08, 13:57
| | Citaat:
Origineel gepost door Blondje Nee nooit gedaan | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels hmm ik niet ;wel een kameraad van mij vroeger na elke wedstrijd stond ie onder de krassen heel gemene sport | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* uhh.. nee nooit gespeeld.. en lijkt me eigenlijk ook niks, het gene wat ik nou doe, vreet al genoeg energie, haha | Oke  Waterpolo is erg leuk. Af en toe een ongelukje ofzo, maar verder leuke sport. En het is een goede cardio.
| 
12-07-08, 10:34
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: hier uiteraard
| | |
Waterpolo lijkt me wel leuk hoor. Twee nnichtjes van mij doen het ook en als kind tijdenns zwemles wel geleert maar eigenlijk nooit de sportbeoefend, ach en die ongelukjes die vallen nog wel mee hoor
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
12-07-08, 10:44
| | Citaat:
Origineel gepost door Blondje Waterpolo lijkt me wel leuk hoor. Twee nnichtjes van mij doen het ook en als kind tijdenns zwemles wel geleert maar eigenlijk nooit de sportbeoefend, ach en die ongelukjes die vallen nog wel mee hoor | Oke, leuk om te horen  Je die ongelukjes vallen wel mee, af en toe een gebroken neus, maar verder niets  Een vriendin van me die heeft een tijdje in het ziekenhuis gelegen vanwege haar rug. Iemand trapte in haar rug en daardoor was er een wervel verschoven.
| 
28-08-08, 17:20
| | Banned | | Geregistreerd: Aug 2008
| | |
Heb het jaren gedaan was altijd leuk gemengd spelen beetje aan de meiden zitten lol.
| 
28-08-08, 21:23
| | Citaat:
Origineel gepost door Travis Een erg zware en onderschatte sport zo lijkt me? | Ja idd. Het wordt erg onderschat  Mensen verwachten meestal niet dat het zo zwaar is.. (voor al die bb'ers niet, dat gaat er bij nu niet in dat een beetje zwemmen zwaar is) Citaat:
Origineel gepost door JaRule Heb het jaren gedaan was altijd leuk gemengd spelen beetje aan de meiden zitten lol. | Whaha. Dan heb je het in je jeugd gespeeld, in hogere klassen is het alleen gescheiden waterpolo. En die vrouwtjes waren nooit zo lief | 
28-08-08, 21:25
| | Member | | Geregistreerd: Aug 2008
| | |
hey micsmink waaro heb ji geen ban gehad na je macb post en ik gdver wel
| 
28-08-08, 21:36
| |
Lol ik was liever. Nice sig btw. | 
28-08-08, 21:42
| | | | 
28-08-08, 21:42
| | Citaat:
Origineel gepost door modric | | 
28-08-08, 22:06
| |
misschien toch niet zo gay | 
28-08-08, 22:09
| | Banned | | Geregistreerd: Aug 2008
| | |
Kroatie is groot waterpolo land jij moet er zeker wel wat mee hebben.
|  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:11.