| | 
11-09-08, 23:12
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| |
haha jacky toch
11-09-08, 23:13
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* haha jacky toch  | die verandert nooit | 
11-09-08, 23:31
|  | Member | | Geregistreerd: Mar 2008
| |
Mijn vriendinnen zijn gelukkig altijd erg gewillig.. 
96-97 kg
12-13%
Foto's Sava: >Show Me< | 
12-09-08, 00:08
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen
| | |
Vrouwen zonder liefde, seksueel benaderen; vind ik maar niks..
Geen idee hoe dat komt, misschien spoor ik gewoon niet..
En veel geld uitgeven om seks te hebben. Bijv: drankjes kopen voor een dame waar je op geilt. Dat zijn één van de elementen in het leven, waarmee je mij niet mee ziet interagerenen.
Zekerheid is voor mij belangrijk en dat krijg je niet zonder tijd en analyse.
Psychedelica is de sleutel die past op het slot van het begrensde gedachtegoed die schapen met zich dragen.
| 
12-09-08, 06:56
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | Citaat:
Origineel gepost door Sava Mijn vriendinnen zijn gelukkig altijd erg gewillig..   | tja die poppen zeggen gelukkig niets terug he Sava | 
12-09-08, 09:06
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: hier uiteraard
| |
Nee nog niet, maar zal mij niet verbazen dat over een paar jaar die poppen wel kunnen "praten". druk op de knop en het bandje begint, OOooo yaaeee baby (met zo'n jappans stemmetje)
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
12-09-08, 09:13
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Apr 2008
| | Citaat:
Origineel gepost door Sava Mijn vriendinnen zijn gelukkig altijd erg gewillig..   | Heb je een harem ofzo?  Mocht je nog een pot voor één nacht kennen...
Er zijn trouwens echt mensen die gelukkig zijn met een pop (nee,ik niet !).Ik vind het maar een eng idee.
| 
12-09-08, 11:45
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2008 Locatie: in your fridge
| | Citaat:
Origineel gepost door konijn342 Mocht je nog een pot voor één nacht kennen...  | Ik dacht dat je het nooit zou vragen, ik ben zo lesbisch als het maar kan, daten? | 
12-09-08, 16:40
| | Citaat:
Origineel gepost door jeffreyl Vrouwen zonder liefde, seksueel benaderen; vind ik maar niks..
Geen idee hoe dat komt, misschien spoor ik gewoon niet..
En veel geld uitgeven om seks te hebben. Bijv: drankjes kopen voor een dame waar je op geilt. Dat zijn één van de elementen in het leven, waarmee je mij niet mee ziet interagerenen.
Zekerheid is voor mij belangrijk en dat krijg je niet zonder tijd en analyse. | Je bedoelt dus, als jij er zelf geen liefde bij voelt dan vind je het niks?
Als je dat bedoelt.. ben ik het eens een keer met je eens
12-09-08, 19:04
|  | Member | | Geregistreerd: Mar 2008
| | Citaat:
Origineel gepost door konijn342 Heb je een harem ofzo?  Mocht je nog een pot voor één nacht kennen...
Er zijn trouwens echt mensen die gelukkig zijn met een pop (nee,ik niet !).Ik vind het maar een eng idee. | Haha .. geen harem.. ik noem het een uitgebreide kenniskring.
Ik kan alleen veel bi-vrouwtjes.. geen echte potjes
96-97 kg
12-13%
Foto's Sava: >Show Me< | 
14-09-08, 14:49
| |
maturberen bah | 
14-09-08, 15:08
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* Je bedoelt dus, als jij er zelf geen liefde bij voelt dan vind je het niks?
Als je dat bedoelt.. ben ik het eens een keer met je eens  | Omdat je weinig vrouwen kan krijgen?? Hahaha
Psychedelica is de sleutel die past op het slot van het begrensde gedachtegoed die schapen met zich dragen.
| 
14-09-08, 15:12
| |
Jeffy,
ik ben 25 jaar gelukkig getrouwd
masturberen bah | 
16-09-08, 20:24
| | Citaat:
Origineel gepost door jeffreyl Omdat je weinig vrouwen kan krijgen?? Hahaha  | Als dat zo was had ik geen vriendin
16-09-08, 20:28
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
huh heb jij een vriendin Zippie hahaha je bedoeld toch niet die handpop of wel??
|  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |