| 
25-07-08, 21:23
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Apr 2008
| | | vreemdgaan Hoi,
ik had laatst (gister eigenlijk ) een one night stand met een jongen,die ik al langer via internet kende.Hij had mij zijn Hyves gegeven,die ik nu pas bekijk,zie ik dus allemaal berichten over ene Anne.Ze hebben al 5 jaar een relatie met elkaar en ze gaan samenwonen.
Ik zou zelf best gek worden als ik een vriend zou hebben en ik kom er achter dat ie het met andere vrouwen zou doen...
Moet ik dit nu tegen Anne vertellen of mij er geen reet van aantrekken?Of..wat zouden jullie doen?
Groetjes Anouk | 
26-07-08, 01:16
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | | wat denk je zelf niks zeggen natuurlijk ..vooral niet als het dus echt maar een one night stand is | 
26-07-08, 09:31
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen
| | En je wilt geen, one-night-stand met mij houden?
Maar gewoon niks doen joh, vreemdgaan is niks erg; in een relatie, ga ik ook altijd zoveel mogelijk 'vreemd' Ga ik vreemd? Nee, ik stel me toch voor 
26-07-08, 11:24
| | Citaat:
Origineel gepost door jeffreyl En je wilt geen, one-night-stand met mij houden?
Maar gewoon niks doen joh, vreemdgaan is niks erg; in een relatie, ga ik ook altijd zoveel mogelijk 'vreemd' Ga ik vreemd? Nee, ik stel me toch voor  | hahaha Jef jij lijkt mij wel die gebruik ik ook altijd .... | 
26-07-08, 12:19
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | Nee zoiets hoef je niet te melden vind ik, laat ze het lekker zelf uit zoeken, enigste wat jij hoeft te doen, is hem nooit meer zien 
26-07-08, 13:30
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Apr 2008
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels hahaha Jef jij lijkt mij wel die gebruik ik ook altijd .... | Hmm...gebruik of gebruikte?Aangezien je een vrouw/vriendin hebt?   | 
26-07-08, 14:15
| | | | 
26-07-08, 14:27
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* Nee zoiets hoef je niet te melden vind ik, laat ze het lekker zelf uit zoeken, enigste wat jij hoeft te doen, is hem nooit meer zien  | Hem nooit meer zien en voortaan met ons naar bed gaan 
26-07-08, 18:18
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | Citaat:
Origineel gepost door jeffreyl Hem nooit meer zien en voortaan met ons naar bed gaan  | haha 
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:41.