| | 
10-09-07, 17:31
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Голландия
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels is vervelend dat er weinig nieuwe leden bijkomen.... | Nou jacky, ik stel voor, aangezien jij de komende 6 weken toch thuiszit, dat jij er je persoonlijke missie ervan maakt om een goede reclamecampagne op te stellen voor dutchfitness.com | 
10-09-07, 18:34
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007
| | Citaat:
Origineel gepost door Loca Nou jacky, ik stel voor, aangezien jij de komende 6 weken toch thuiszit, dat jij er je persoonlijke missie ervan maakt om een goede reclamecampagne op te stellen voor dutchfitness.com  | haha, ja idd, dan kunnen wij vaker karma geven.
| 
12-09-07, 17:04
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
jacky heeft zo het idee dat het hier een beetje aan het doodbloeden is .....
stelletje karmasletten daar gaat het jullie alleeen maar om niet om de info die hier te verkrijgen is maar puur om de karma bah.....
en dan is het nu tijd voor karmaaaa
| 
12-09-07, 17:20
| | |
ja misschien moeten we er gewoon is meer info opzetten en meer topics openen die informatief zijn.
| 
12-09-07, 18:08
| | |
dat is wel zo maar wat zijn nu goede topics hehehe we kunnen er gewoon van dbb gaan kopieren
| 
12-09-07, 19:18
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels dat is wel zo maar wat zijn nu goede topics hehehe we kunnen er gewoon van dbb gaan kopieren | hhaha zou kunnen idd.
| 
14-09-07, 00:36
| | Administrator | | Geregistreerd: May 2007
| | Citaat:
Origineel gepost door Gunman ja misschien moeten we er gewoon is meer info opzetten en meer topics openen die informatief zijn. | Als je dat wilt doen , prima. Dat trekt bezoekers aan
En aub niet van dbb kopiëren | 
14-09-07, 11:10
| | |
kijk maar dat is nu het probleem de meeste die hier zitten zitten ook al op dbb en op ar dus de topics die daar staan lezen we daar en reageren daar dan ook op ;gevolg is dat hier eigenlijk weinig topics komen te staan .
| 
15-09-07, 13:06
| | Administrator | | Geregistreerd: May 2007
| |
Dit is meer op fitness gericht he  Beste is om unieke topics te posten die nog niet op de andere boards staan | 
15-09-07, 13:18
| | Citaat:
Origineel gepost door admin Dit is meer op fitness gericht he  Beste is om unieke topics te posten die nog niet op de andere boards staan  | tja...kom maar op met ideen.
| 
15-09-07, 13:19
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels kijk maar dat is nu het probleem de meeste die hier zitten zitten ook al op dbb en op ar dus de topics die daar staan lezen we daar en reageren daar dan ook op ;gevolg is dat hier eigenlijk weinig topics komen te staan . | ja idd. Als ik een vraag heb en/of een topic open doe ik dat gewoon op dbb, dan krijg ik gewoon ook meer reacties en antwoorden. Is toch logisch..
| 
15-09-07, 14:01
| | |
is ook zo daar zit gewoon veel meer volk dus krijg je eerder een antwoord
| 
15-09-07, 14:20
| | |
maar zou het wel mogelijk zijn, dat als je daar een topic opent, er hier gelijk ook eentje opent (als het een beetje met fitness en dergelijke te maken heeft). Zo krijg je de site wel wat levendiger natuurlijk.
| 
15-09-07, 16:39
| | |
staat een topic op dbb over deze site dus zal met de tijd wel goed komen hoop ik dan toch
| 
01-10-07, 04:08
| | Junior Member | | Geregistreerd: Aug 2007
| |
wie geeft deze bolle iranees wat karma juice |  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.