| 
12-07-08, 13:32
|  | Member | | Geregistreerd: Apr 2008
| | | Nieuwe nummers Hoi,
kennen jullie nog leuke nummers (hardstyle,techno,trance etc.)?Aangezien ik in een soort dip zit,soms zelfs zo erg dat ik per ongeluk naar Mariah Carey luister  .
Groetjes Anouk | 
12-07-08, 13:37
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | | | 
12-07-08, 13:50
| | Haha,dank je!Ik ga ze downloaden! Mag trouwens ook hardcore zijn ,alles beter dan Mariah inderaad  | 
12-07-08, 14:18
| | nee is geen hardcore wacht daar heb ik ook nog iets van http://stereosound.bloger.hr/ hahaha gewoon goed kijken en wat klikken lezen zal moeilijk gaan is volgens mij een hongaarse site maar aan de linkerkant staat een menu dus dat moet lukken succes | 
13-07-08, 09:55
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007
| | | Daar zit ik niet zo in, mijn smaak gaat meer richting rock, maar Jacky heeft al goede ideeen aangekaart
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
13-07-08, 11:26
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nederland
| | Nyocore heeft wel lekkere hardcore tracks. Een nog relatief onbekende producer
Mariah Carey is wel heel erg natuurlijk 
13-07-08, 11:37
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen
| | Citaat:
Origineel gepost door Loca Nyocore heeft wel lekkere hardcore tracks. Een nog relatief onbekende producer
Mariah Carey is wel heel erg natuurlijk  | ken m idd niet ,... wel erg origineel verzonnen die naam he
Maar goed , zal in de hoogtij dagen van Nyophyte wel nog net niet in deze scene gelopen hebben aangezien hij in '85 is geboren  | 
13-07-08, 11:58
| | | was voor zijn tijd ;maar misschien dat ie de naam wel kent zou wel logisch zijn eigenlijk want Neophyte was een grote meneer. | 
13-07-08, 19:08
| | Citaat:
Origineel gepost door XXLtje ken m idd niet ,... wel erg origineel verzonnen die naam he
Maar goed , zal in de hoogtij dagen van Nyophyte wel nog net niet in deze scene gelopen hebben aangezien hij in '85 is geboren  | Bedoel je N eophyte?
Ach, what's in a name.
Deze meneer maakt ook mooie plaatjes en daar gaat het uiteindelijk om toch?
13-07-08, 22:36
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen
| | | The who, the beatles, jefferson airplane, the doors, pink floyd, the velvet underground & nico, joy division en verder raad ik je aan, om je te verdiepen in klassiek muziek.
14-07-08, 10:43
| | Citaat:
Origineel gepost door Loca Nyocore heeft wel lekkere hardcore tracks. Een nog relatief onbekende producer
Mariah Carey is wel heel erg natuurlijk  | Ik was al de hele tijd naar dj Mad Dog en the Outside Agency aan het luisteren,maar Nyocore kende ik nog niet,maar inderdaad,super lekkere tracks!Dank je  . | 
15-07-08, 06:57
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen
| | Citaat:
Origineel gepost door Loca Bedoel je N eophyte?
Ach, what's in a name.
Deze meneer maakt ook mooie plaatjes en daar gaat het uiteindelijk om toch? | LOL , jep sry
Had een stukje geschreven met een paar keer die eerste naam erin ,.. dat weggelaten en dit neer gezet ,... maar automatisch zo geschreven.
Echt een keertje leren om ook naar het scherm te kijken tijdens t typen  | 
15-07-08, 11:11
| | Citaat:
Origineel gepost door XXLtje LOL , jep sry
Had een stukje geschreven met een paar keer die eerste naam erin ,.. dat weggelaten en dit neer gezet ,... maar automatisch zo geschreven.
Echt een keertje leren om ook naar het scherm te kijken tijdens t typen  | Ghehe 
Ik vergeef het je, omdat jij het bent 
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |