![]() |
| | #1 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | even een bedenking zag zoëven in het journaal dat er meer longkankers voorkomen bij niet-rokers waarschijnlijk door het jarenlange passief meeroken. gelukkig is er in België rookverbod in openbare gebouwen en in etablissementen waar men kan eten. graag jullie ervaring en mening hierover |
| | |
| | #2 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
Karma Power: 20 | Ik ben blij dat het rookverbod is. Vooral in de restaurants. Ik vind het helemaal niet smakelijk om te eten terwijl de tafel ernaast gerookt wordt.
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |
| | #3 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 17 | In Nederland komt toch ook een rook verbod in openbare gelegenheden. Ik dacht dat het miv 1 juli was.
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #4 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | op sommige lokaties, is dat al van af 1 januari in gegaan.. Dus ook in uitgaansgelegenheden, disco's ect. gaat niet goed komen denk ik.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #5 |
Karma Power: 20 | Ik vraag me af wie er hier rookt. Ik heb hiervoor een enquete opgestart.
| | |
| | #6 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | hmmmm ik weet niet of dat aan het passief meeroken ligt mij maakt het niet uit als er in mijn buurt gerookt word...
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 19 | bah heb toch liever niet |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 20 | Ik heb ook liever van niet
| | |
| | #9 |
Karma Power: 19 | gelijk heb je |
| | |
| | #10 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21
Karma Power: 10 | Heb er de ene keer wel wat last van, de andere keer niet.. Maar heb er eigenlijk nooit problemen mee als anderen roken.
__________________ Part of where I'm going is knowing where I'm coming from.. |
| | |
| | #11 | |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | Citaat:
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. | |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 20 | Al je kleren ruiken zo slecht als je ergens geweest bent waar ze roken. Gelukkig is dat al veel minder dan vroeger.
| | |
| | #13 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen Leeftijd: 18
Karma Power: 11 | Roken moet je doen wanneer je toch al de datum weet waarop je tot je einde gaat komen. Roken voegt niks toe aan je leven. Het beste is gewoon 1x in de 3 maanden een zegel met lsd opvreten en keihard genieten. Tussen door moet je jezelf gaan vermaken met endorfines, sex en een blowtje op zijn tijd. En met een blowtje bedoel ik pure kruimels in een pijp
__________________ Liefde voor wijsheid Laatst aangepast door jeffreyl : 01-16-2008 om 19:43. |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 19 | yepp |
| | |
| | #15 | |
Karma Power: 20 | Citaat:
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen | |
| | |