DutchFitness.com Forum

Nederlands-Belgisch Fitness & Gezondheid Board

Ga Terug   DutchFitness.com Forum > Lifestyle en Vrije Tijd > Muziek en Uitgaan

Fitness-Seller.nl Webshop
Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in Onderwerp Weergave Modus
Oud 17-01-08, 18:53
Senior Member

Lukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond repute
héhéhé
Met citaat antwoorden
Oud 14-04-08, 22:00
Platina's Avatar
Junior Member

Platina will become famous soon enough
Ik vind het jammer dat je op café verplicht bent om passief mee te roken. Hoeveel schade heeft 1 uur per week?
Met citaat antwoorden
Oud 14-04-08, 22:15
jacky den bels's Avatar
Super Moderator

jacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond repute
Citaat:
Origineel gepost door Platina Bekijk Post
Ik vind het jammer dat je op café verplicht bent om passief mee te roken. Hoeveel schade heeft 1 uur per week?
ik zou niet weten hoeveel schade dat heeft maar dat is binnenkort gedaan he hier in Belgie mag dat trouwens al niet meer;heeft wel een voordeel je kleren stinken niet meer zo na een avondje stappen.

jacky's logje
Met citaat antwoorden
Oud 14-04-08, 22:16
Jopske's Avatar
Senior Member

Jopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant future
Dat is afhankelijk van hoeveel rook je naar binnen krijgt he, en of het van zware/half zware / light tabak is Of menthol..... hmmm

Ik stoor mezelf nooit zo vaak aan dat roken in openbare gelegenheden. Maar het lijkt me wel lekker om eens thuis te komen van het stappen zonder dat je kleren naar de peuken stinken. En per ongeluk gebrandmerkt worden omdat iemand zo lomp is met een peuk tegen je arm aan te lopen zit er ook niet meer bij.

Jopske tilt wat op
Met citaat antwoorden
Oud 14-04-08, 23:12
inferno87's Avatar
Senior Member

inferno87 has a brilliant futureinferno87 has a brilliant futureinferno87 has a brilliant futureinferno87 has a brilliant futureinferno87 has a brilliant futureinferno87 has a brilliant futureinferno87 has a brilliant futureinferno87 has a brilliant futureinferno87 has a brilliant futureinferno87 has a brilliant futureinferno87 has a brilliant future
ik zal het even opzoeken want er is ooit een onderzoek op tv geweest dat meeroken pas schadelijk is als je een uur lang in een hok van 2 bij 2 zit met 5 rokende mensen
Oud 16-04-08, 19:12
Jopske's Avatar
Senior Member

Jopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant futureJopske has a brilliant future
Citaat:
Origineel gepost door inferno87 Bekijk Post
ik zal het even opzoeken want er is ooit een onderzoek op tv geweest dat meeroken pas schadelijk is als je een uur lang in een hok van 2 bij 2 zit met 5 rokende mensen
de hoeveelheid rook komt dan redelijk overeen met een uitgaansgelegenheid zoals een disco of een bar waarin altijd het merendeel aan het roken is. Ga maar eens na hoeveel mensen er staan te roken tijdens het uitgaan.

Nu is het echter wel zo dat een deel door de airco wordt afgevoerd. Is dus moeilijk op te meten lijkt me.

Jopske tilt wat op
Met citaat antwoorden
Oud 16-04-08, 21:07
Senior Member

Lukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond repute
in elk geval meeroken is schadelijk
Met citaat antwoorden
Oud 16-04-08, 21:14
Tjer's Avatar
Senior Member

Tjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant futureTjer has a brilliant future
Ik ben blij dat het meeroken in belgie veel minder is met dat rookverbod.
Oud 16-04-08, 21:15
Senior Member

ja dat was een goede beslissing man
Met citaat antwoorden
Oud 18-04-08, 06:07
XXLtje's Avatar
Senior Member

XXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud of
Citaat:
Origineel gepost door jeffreyl Bekijk Post
Roken moet je doen wanneer je toch al de datum weet waarop je tot je einde gaat komen. Roken voegt niks toe aan je leven. Het beste is gewoon 1x in de 3 maanden een zegel met lsd opvreten en keihard genieten. Tussen door moet je jezelf gaan vermaken met endorfines, sex en een blowtje op zijn tijd. En met een blowtje bedoel ik pure kruimels in een pijp
LSD kan toch op 40 jaar na inname voor een flashback zorgen met het risico om te "blijven hangen" en een HPPD (=Hallucinogen Persisting Perception Disorder eraan over te houden

HPPD
Citaat:
Bij deze stoornis kan men jarenlang visuele storingen hebben zoals vormen, lichtflitsen, heftige kleuren, bewegende of trillende objecten, staarten, schaduwen, verstoringen in het zien, ringen rondom objecten etc..

Geef mij maar een peukie dan
Met citaat antwoorden
Oud 18-04-08, 15:33
Junior Member

Skatermarvin will become famous soon enoughSkatermarvin will become famous soon enough
Stuur een bericht via MSN naar Skatermarvin
ik blijf clean en vind dat iedereen om me heen mij ook niet moet storen met die kl*te sigaretten..

dus van mij part voeren ze vandaag het rookverbod door! liever vandaag dan morgen!

22jaar - 180cm - 82kg - 12%bf

Doel voor zomer 2009:

22jaar - 180cm - 87kg - 8-9%bf
Met citaat antwoorden
Oud 18-04-08, 17:54
jeffreyl's Avatar
Senior Member

jeffreyl has a brilliant futurejeffreyl has a brilliant futurejeffreyl has a brilliant futurejeffreyl has a brilliant futurejeffreyl has a brilliant futurejeffreyl has a brilliant futurejeffreyl has a brilliant futurejeffreyl has a brilliant futurejeffreyl has a brilliant futurejeffreyl has a brilliant futurejeffreyl has a brilliant future
Citaat:
Origineel gepost door XXLtje Bekijk Post
LSD kan toch op 40 jaar na inname voor een flashback zorgen met het risico om te "blijven hangen" en een HPPD (=Hallucinogen Persisting Perception Disorder eraan over te houden

HPPD

Geef mij maar een peukie dan
Als jij jezelf verwent met 1 max. 2 zegels 1x in de 3 maanden, is er echt niks aan de hand. Je kan ook niet blijven hangen in een trip; je kan er stoornissen mee triggeren. Dat kan ook bij veel stress gebeuren. Dus als je stabiel bent en je hebt geen schyzofrenie en/of psychose's in je familie zitten dan is er echt niks aan de hand. Op erowid.com staat veel info net zoals het drugsforum. Erowid LSD (Acid) Vault

Mescaline (san pedro, peyote) schijnt ook erg lekker te zijn. Paddestoelen is als je lang stoned wil zijn (mexicaantjes) DMT is de aller heftigste bewustzijn verandere hallucinogeen die er is en is echt raar.
DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! :: Onderwerp bekijken - DMT – Alien abduction

Als je gezond leeft, weinig stress hebt en weinig andere soort drugs gebruikt; is lsd erg veilig in verhouding tegenover andere drugs. Je leert je zelf gewoon erg goed kennen. Situaties uit het verleden die nog niet zijn verwerkt kun je opnieuw gaan herbeleven en het zo gaan verwerken. LSD is echt mijn favo drug en heb al veel drugs gebruikt, maar dit is het mijn favo one. Hier nog een mooi stukje over lsd van Azgaza:
DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! :: Onderwerp bekijken - LSD Haters
De 2de post.

Erg jammer dat lsd zo word gedemoniseerd.
Oud 18-04-08, 18:36
Senior Member

sporters zijn CLEAN
Met citaat antwoorden
Oud 19-04-08, 18:19
XXLtje's Avatar
Senior Member

XXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud ofXXLtje has much to be proud of
Citaat:
Origineel gepost door jeffreyl Bekijk Post
Als jij jezelf verwent met 1 max. 2 zegels 1x in de 3 maanden, is er echt niks aan de hand. Je kan ook niet blijven hangen in een trip; je kan er stoornissen mee triggeren. Dat kan ook bij veel stress gebeuren. Dus als je stabiel bent en je hebt geen schyzofrenie en/of psychose's in je familie zitten dan is er echt niks aan de hand. Op erowid.com staat veel info net zoals het drugsforum. Erowid LSD (Acid) Vault

Mescaline (san pedro, peyote) schijnt ook erg lekker te zijn. Paddestoelen is als je lang stoned wil zijn (mexicaantjes) DMT is de aller heftigste bewustzijn verandere hallucinogeen die er is en is echt raar.
DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! :: Onderwerp bekijken - DMT – Alien abduction

Als je gezond leeft, weinig stress hebt en weinig andere soort drugs gebruikt; is lsd erg veilig in verhouding tegenover andere drugs. Je leert je zelf gewoon erg goed kennen. Situaties uit het verleden die nog niet zijn verwerkt kun je opnieuw gaan herbeleven en het zo gaan verwerken. LSD is echt mijn favo drug en heb al veel drugs gebruikt, maar dit is het mijn favo one. Hier nog een mooi stukje over lsd van Azgaza:
DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! :: Onderwerp bekijken - LSD Haters
De 2de post.

Erg jammer dat lsd zo word gedemoniseerd.
Blijven hangen kan idd niet letterlijk nee , maar is gewoon een term die gebruikt wordt voor de stoornis die je eraan kunt overhouden.
Dat jij het jammer vindt kan ik begrijpen omdat je wss nog niets ermee hebt meegemaakt ,... ikzelf heb een oud klasgenoot die in zijn gymnasiumtijd LSD heeft gebruikt en nu door de naverschijnselen in een "begeleid wonen" project woont omdat hij blijvende angst psychoses heeft. Buiten dat werk ik redelijk vaak in het ziekenhuis (AMC) waar ik helaas meer dan genoeg drugsgerelateerde gevallen tegen kom ( idd weing LSD ).

Enige voordeel is dan dat het idd één vd minst toxische drugs is waarvan maar weinig gevallen bekend zijn van OD , die in principe weinig kwaad kunnen mits de gebuiker zeer sterke aanleg heeft .

Al met al niet zoooo erg op papier ,... maar ik heb mede door die schoolmaat er gewoon een hekel aan om geestverruimende middelen te gebruiken, maar dat is persoonlijk .
Ik wil altijd ten alle tijden nuchter kunnen denken
Met citaat antwoorden
Oud 19-04-08, 18:46
jacky den bels's Avatar
Super Moderator

jacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond repute
ach ik heb wel eens wat gebruikt maar al lang niet meer ..af en toe denk ik wel eens hmmmm ik zou wel eens een jointje willen kijken of het nog net zo leuk is maar ik blijf er dan toch weer van af....het is wel goed zo

jacky's logje
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in Onderwerp
Zoek in Onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels