Citaat:
Origineel gepost door jeffreyl Als jij jezelf verwent met 1 max. 2 zegels 1x in de 3 maanden, is er echt niks aan de hand. Je kan ook niet blijven hangen in een trip; je kan er stoornissen mee triggeren. Dat kan ook bij veel stress gebeuren. Dus als je stabiel bent en je hebt geen schyzofrenie en/of psychose's in je familie zitten dan is er echt niks aan de hand. Op erowid.com staat veel info net zoals het drugsforum. Erowid LSD (Acid) Vault
Mescaline (san pedro, peyote) schijnt ook erg lekker te zijn. Paddestoelen is als je lang stoned wil zijn (mexicaantjes) DMT is de aller heftigste bewustzijn verandere hallucinogeen die er is en is echt raar. DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! :: Onderwerp bekijken - DMT – Alien abduction
Als je gezond leeft, weinig stress hebt en weinig andere soort drugs gebruikt; is lsd erg veilig in verhouding tegenover andere drugs. Je leert je zelf gewoon erg goed kennen. Situaties uit het verleden die nog niet zijn verwerkt kun je opnieuw gaan herbeleven en het zo gaan verwerken. LSD is echt mijn favo drug en heb al veel drugs gebruikt, maar dit is het mijn favo one. Hier nog een mooi stukje over lsd van Azgaza: DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! :: Onderwerp bekijken - LSD Haters
De 2de post.
Erg jammer dat lsd zo word gedemoniseerd. |
Blijven hangen kan idd niet letterlijk nee , maar is gewoon een term die gebruikt wordt voor de stoornis die je eraan kunt overhouden.
Dat jij het jammer vindt kan ik begrijpen omdat je wss nog niets ermee hebt meegemaakt ,... ikzelf heb een oud klasgenoot die in zijn gymnasiumtijd LSD heeft gebruikt en nu door de naverschijnselen in een "begeleid wonen" project woont omdat hij blijvende angst psychoses heeft. Buiten dat werk ik redelijk vaak in het ziekenhuis (AMC) waar ik helaas meer dan genoeg drugsgerelateerde gevallen tegen kom ( idd weing LSD ).
Enige voordeel is dan dat het idd één vd minst toxische drugs is waarvan maar weinig gevallen bekend zijn van OD , die in principe weinig kwaad kunnen mits de gebuiker zeer sterke aanleg heeft .
Al met al niet zoooo erg op papier ,... maar ik heb mede door die schoolmaat er gewoon een hekel aan om geestverruimende middelen te gebruiken, maar dat is persoonlijk .
Ik wil altijd ten alle tijden nuchter kunnen denken