![]() |
| | #1 |
| Member Geregistreerd: Apr 2008
Karma Power: 0 | Wat betaal je voor je fitness abbo? Ik ben benieuwd wat jullie betalen en of het een jaar of maandcontract is. Ik kom er steeds vaker achter dat ik een jaarcontract moet afsluiten en das niet altijd leuk, zeker als het je derde sportschool is ... D |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | ik heb een jaarcontract vind ik gemakkelijker kost me 290 euro onbeperkt trainen
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #3 |
| Senior Member Geregistreerd: Jan 2008
Karma Power: 14 | homegym dus toch wel onbepaalde tijd
__________________ |
| | |
| | #4 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | heb nu ik vaker thuis ben abbo van 38 euro.. als ik dalijk weer heel de week pleite ben met landmacht dan betaald ik 22,50 euro. dit is per maand genomen allebei.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #5 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 10 | |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 17 | Niets, ik werk er dus mag ik ook gratis trainen
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 22 |
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 22 | nu nog tijd hebben om te trainen
| | |
| | #9 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | pfff blondje heeft weer geluk
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 10 | Ja. Achteraf had ik nog goedkoper kunnen doen: € 9,95 per maand (onbeperkt in het weekend en op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 uur en 17.00 uur) Ik kon nl meestal niet voor 17:00 een hele training afwerken. Maar het blijkt dat als je er maar voor 17:00 binnen bent dan kan je blijven zo lang je wil, en dat haal ik meestal wel. |
| | |
| | #11 |
Karma Power: 22 | haha oke. ik neem aan in capelle? daarzo bij de hoofdweg?
| | |
| | #12 |
| Member Geregistreerd: Apr 2008
Karma Power: 0 | betal 400 euri voor onbeperkt , jaarcontract en 35 euro per maandcontract onbeperkt. binnenkort eentje erbij in de buurt, verwachting is 19,95 onbeperkt, zonder begeleiding maar dat is niet erg. d |
| | |
| | #13 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 20 | 48 euro per maand alles inbegrepen groepslessen vb. kickfun niet-alcoholische dranken (vb. energy drankjes, water...) douchegel en shampoo inbegrepen begeleiding opvolging en advies inbegrepen sauna en zwembad altijd ter beschikking 7 dagen op 7 open en onbeperkt aantal keren dat je per maand gaat trainen mooie kleedkamers met haardrogers en afdroogruimte aparte douches zeer net mooie relaxruimte om te relaxen na de sauna gezellige rustruimte met tijdschriften en dagelijks 6 dagbladen gratis verhuur van DVD's |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 10 | Ja. Op de hoofdweg zie je een andere, dat is de capelse rieleksklup of zo. Daar staan ze in de etalage te slowen op een ellipstrainer, veels te duur. In het straatje erachter zit fit4free in een grote loods. Van mij uit is het 3 Km weg. |
| | |
| Tags: abbonement, prijs |
| Onderwerp Opties | |
| |