![]() |
| | #1 |
| Member Geregistreerd: Apr 2008
Karma Power: 0 | Brede gasten Lopen er bij jullie op de sportschool ook super gespierde gasten rond? En laat je je daardoor afschrikken om ook te gaan trainen of een plek voor de spiegel in te nemen? Ik ben benieuwd of het vandaag de dag nog speelt in de sportscholen. Ik ga er gewoon tussenstaan .... |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | eeuuuh tja ik ga der gewoon bij staan ik ben eigenlijk niet anders gewend ;waar ik nu train is het wat minder.
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #3 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen Leeftijd: 18
Karma Power: 11 | Die gasten hebben ballen, daar moet je in trappen als ze naar je grommen.
__________________ Liefde voor wijsheid |
| | |
| | #4 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | Afschrikken neuh niet echt.. ik train eerder mee met ze..
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #5 |
| Member | Beren in de sportschool? Ciko? |
| | |
| | #6 |
| Junior Member Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: belgie Leeftijd: 19
Karma Power: 0 |
__________________ No Limits , No Fear ! |
| | |
| | #7 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | hahaha ciko..
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #8 |
| Senior Member Geregistreerd: Jan 2008
Karma Power: 14 | ik zou me kapot schrikken als in mijn sportruimte inneens een brede kerel zou lopen thuis trainen... tja
__________________ |
| | |
| | #9 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | bij mij lopen er ook beren rond heb daar geen schrik van train met ze en daag ze uit in de kickfun waar zij niet aan durven deelnemen zijn nochtans jonger dan mij |
| | |
| | #10 |
| Member Geregistreerd: Apr 2008
Karma Power: 0 | valt goed mee dus, das goed om te horen. d |
| | |