![]() |
| | #1 |
| Member Geregistreerd: Apr 2008
Karma Power: 0 | Waar train jij? Hey DF lezers. Ik ben na het lezen van de stickys wel benieuwd waar jullie trainen en wat jullie ervaring is met die specifieke sportschool. Wij (m 34, v42) trainen in Homegym en bij FamilyFitness. Een fitnessschool voor iedereen. Nadeel is dat de apparatuur nietheel zwaar te belasten is en de halters maar tot 30 Kg gaan. D Laatst aangepast door Donkers : 04-20-2008 om 12:34. |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | ik train bij high-tech gym(index) in Neerpelt gezellig sportschooltje waar het is ons kent ons dus gezellig wat oudere apperatuur maar wel redelijke gewichten;pas overgenomen door iemand die daar traint dus een frisse wind en al wat nieuwe spullen aangeschaft dus dat gaat goed komen.
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #3 | |
Karma Power: 0 | Citaat:
d | |
| | |
| | #4 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | jihaaaa karma voor jacky yesss
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #5 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | Ik train bij Sportschool Ommoord in Rotterdam. Dumbelss gaan tot 50 kilo.. Halters en alles pff is wel redelijk eindeloos voor de rest wel redelijk oud materiaal lekker hardcore.. maar er komt een gloednieuwe gym maar moet nog worden gebouwd ect.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #6 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen Leeftijd: 18
Karma Power: 11 | Euroborg, Groningen.
__________________ Liefde voor wijsheid |
| | |
| | #7 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 17 | Ik train bij Strada sports in Vorden. Bevalt me goed, gezellig super fijne/grote sauna, genoeg toestellen, dumbbells en schijven. Althanse voor mij
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #8 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | Passage Fitness zeer goede club, goede begeleiding en groepslessen geleid door professionele mensen wel een beetje duur (maar heb belangrijke korting via mijn werk) |
| | |
| | #10 |
| Senior Member Geregistreerd: Jan 2008
Karma Power: 14 | ik train thuis
__________________ |
| | |
| | #11 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen Leeftijd: 27
Karma Power: 10 | Universe, drunen ,..... als ik weer tijd heb |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 0 | Diversiteit ik zal eens een topic starten voor fotootjes van jullie thusigyms... |
| | |