![]() |
| | #1 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen Leeftijd: 27
Karma Power: 10 | ![]() Met behulp van "de eetmeter" kun je precies bekijken hoeveel Kcal en eiwitten jou dieet bevat http://www.torrentreactor.net/view.php?id=694311 Bovenstaande is een Torrent file , met behulp van dit programma kun je 'm downloaden Download link ; Azureus - Free Software Downloads and Software Reviews - Download.com en een update ; http://www.voedingscentrum.nl/voedin...meter+2002.htm |
| | |
| | #2 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 1 | Ja, deze is zeker handig. Ik neem even de update mee, die had ik nog niet.
__________________ Transform and roll out! |
| | |
| | #3 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 3 | Die kon zeker niet ontbreken! |
| | |
| | #4 |
| Member Geregistreerd: Aug 2007 Leeftijd: 24
Karma Power: 3 | Eh, sorry maar ik ben niet zo'n computer-expert en het lukt mij natuurlijk weer niet... Ik snap er niets van!! Hij blijft hangen op 1,6% met downloaden... en de 'resterende tijd' wordt steeds meer?!?!
__________________ I'm a Barbie girl... with Barbie powerrrr!! |
| | |
| | #5 |
Karma Power: 10 | licht eraan hoeveel mensen er zijn die het programma "seeden" oftewel uploaden naar het internet om het vervolgens te laten downloaden door mensen die het ook willen hebben , zoals jij Ook ligt het aan hun internet verbinding , dwz jij kunt niet sneller downloaden dan dat hun kunnen uploaden ,.... Geef het even de tijd , kan soms wel 1 á 2 dagen duren Zal kijken of ik een andere link voor je kan vinden |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 10 | probeer deze eens Demonoid.com - Torrent list |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 3 | Bij die ene staat nu inderdaad 'resterende tijd: 1 dag' (maar ik ga mijn PC toch niet een paar dagen lang dag en nacht aan laten staan voor zoiets??) en bij die andere moet je je registreren, klopt dat? Edit: ik kan me niet registeren, 'registrations are closed'. Zucht... iig bedankt voor het helpen van deze n00b... Laat anders ook maar.
__________________ I'm a Barbie girl... with Barbie powerrrr!! Laatst aangepast door flowergrrl : 08-21-2007 om 21:18. |
| | |
| | #8 | |
Karma Power: 10 | Citaat:
| |
| | |
| | #9 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | update had ik ook nog niet dus dank oe well.. hahaha flowertje ook jou gaat dat lukken
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #10 | |
Karma Power: 3 | Citaat:
Had 'm gedownload via Torrent, via die eerste link van XXLtje, was na één dag gedownload dus ik blij (lukte eerst niet) maar zodra ik 'm open krijg ik een foutmelding en wordt-ie afgesloten. Argh!
__________________ I'm a Barbie girl... with Barbie powerrrr!! | |
| | |
| | #11 | |
Karma Power: 10 | Citaat:
| |
| | |
| | #12 | |
Karma Power: 3 | Citaat:
XXLtje, voor al uw computerproblemen en n00b-vragen.
__________________ I'm a Barbie girl... with Barbie powerrrr!! | |
| | |
| | #13 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgium Leeftijd: 29
Karma Power: 4 | nice
__________________ don't dream your life live your dream het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 10 | |
| | |
| | #15 |
| Junior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 0 | Al een paar keer geprobeerd en ik krijg hem ook niet binnen... Morgen nog eens proberen... |
| | |