Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels haha peter drop is ook lekker zit nu aan een wijntje en over een week is het gedaan met het goede leventje dan gaat Jacky voor een twee maand strak op een eetschema zitten inclusief het weekend met 1 uitzondering op zaterdag dan is het een beetje junken.... |
Sterkte met je schema, ik heb het gelukkig nooit hoeven doen en zal het wsch ook niet gaan doen, of ik moest suiker krijgen of zo.
Gisteravond mijn nieuwe basisrondje uitgeprobeerd, 8 Km precies, mijn doel was dat ik het over 2 maanden in 45 minuten doe. Dus ik héél rustig van start, en elke kilometer een tikkie harder. Aan het eind had ik nog ruim over, ik had nog verder gekund én sneller. De tijd: krap 46 minuten! Dus volgende keer iets sneller beginnen, of de laatste kilometer wat meer geven, dan ben ik er al.
Maar vandaag wel veel trek in eten, dus ik denk dat ik toch behoorlijk door de glykogeenvoorraden heen was. Vandaag dus maar niet gelopen. KT overdag ook geen tijd voor gehad. Dus dat wordt morgen een gekombineerde training (wat ik liever niet doe, maar een enkele keer is het wel goe) of misschien smorgens KT en savonds hardlopen.